logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubelska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Eksplozja smaku z Lubelską Granat

Tropikalna przygoda z Lubelską trwa w najlepsze. W tym roku do kolorowego portfolio marki dołączył nowy, egzotyczny, a przede wszystkim unikatowy na polskim rynku smak – Granat. To nawiązanie do platformy komunikacyjnej pt. Żyj Kolorowo, czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, która wystartowała w ubiegłym roku. Koncept został stworzony z myślą o wszystkich „młodych duchem”, bo w świecie Lubelskiej każdy znajdzie coś dla siebie.  

20.07.2021 | przeczytano: 1890 razy (komentarzy: 3)
Schulz zatrudnia 10 nowych osób

Agencja Schulz brand friendly uruchomiła kampanię autopromocyjną #SCHULZsiemaplony. Jest to zwieńczenie kampanii rekrutacyjnej #SCHULZrozkwita, dzięki której agencja zatrudniła 10 nowych osób.

08.10.2020 | przeczytano: 877 razy
Magazyn

30 września br. do „Kuriera Lubelskiego” zostało dołączone pierwsze wydanie lubelskiego magazynu dla kobiet – "Strona Kobiet".

02.10.2020 | przeczytano: 622 razy
Zmiany strukturalne w dziale kreacji w Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.

22.07.2020 | przeczytano: 602 razy
Olga Robak awansuje na creative group heada

Olga Robak związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat awansuje na stanowisko creative group heada. Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.

16.06.2020 | przeczytano: 1110 razy
Lubelska - launch nowego smaku Mango

W ofercie marki Lubelska pojawił się nowy smak – mango. Jego launch wspiera agencja Schulz brand friendly, która pracuje z marką od 2018 roku. Wspólna praca jest wyjątkowo owocna - Lubelska dynamicznie się rozwija i zanotowała wzrost sprzedaży 6,7%, o ponad 2% wybijając się z rynku wódek smakowych.

05.06.2020 | przeczytano: 1314 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lubelska Mango – orzeźwiająca nowość w portfolio marki

Stock Polska poszerza kolorowe portfolio Lubelskiej i wprowadza na rynek zupełnie nowy, tropikalny wariant smakowy – Lubelską Mango. To idealna propozycja dla wielbicieli słodszych i orzeźwiających trunków, która doskonale wpisuje się w wyspiarski świat marki i platformę komunikacyjną pt. Żyj Kolorowo. Lubelska Mango jest dostępna w trzech formatach – 100 ml, 200 ml i 500 ml.

15.04.2020 | przeczytano: 1224 razy
Lubelska wystartowała z nową kampanią „Żyj Kolorowo”

Lubelska prezentuje nową kampanię – „ŻYJ KOLOROWO” i zaprasza do niezwykłego świata marki czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej zakręconego, wakacyjnego charakteru.

10.03.2020 | przeczytano: 819 razy
Lubelska wdraża nową ideę kreatywną

Lubelska to marka wódek smakowych z szerokiego portfolio Stock Polska, wiodącej firmy z branży alkoholowej w Europie Centralnej i Wschodniej. Lubelska w swojej ofercie ma szereg smaków, m.in. cytrynowy, grejpfrutowy, pomarańczowy, wiśniowy, żurawinowy, gruszkowy oraz porzeczkowy. W planie wprowadzenie na rynek kolejnego smaku.

02.03.2020 | przeczytano: 919 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów

Połączenie działów ma na celu m.in. tworzenie nowatorskich i jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań dla klientów. Na czele nowopowstałego teamu stanął Paweł Jóźwik.

16.01.2020 | przeczytano: 734 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764