logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubię To: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21

Dynamiczny rozwój agencji oraz pozyskanie nowych klientów sprawiły, że zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego. Rolą Managerów będzie zarządzanie poszczególnymi działami agencji. Na czele Client Service stanęła Daria Polarczyk, Kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym Działem Strategii zajmie się Joanna Sagan, a na czele New Business staje Agata Piotrowska.

04.11.2020 | przeczytano: 1080 razy
Książęce IPA promowane spotem TV

Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

04.04.2018 | przeczytano: 457 razy
Lech Lite – wszystko lekko się zmieni

Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości  alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Kampanię wesprze spot reklamowy, który pojawi się w mediach już w maju.

23.03.2017 | przeczytano: 1203 razy
Startuje Lechstarter

1 lutego rozpoczyna się druga edycja LECHSTARTERA – programu pozytywnie zmieniającego polskie miasta, organizowanego przez Lecha Premium. W ramach akcji fundacje, stowarzyszenia i inne podmioty działające na rzecz lokalnych społeczności mogą ubiegać się o granty o łącznej wartości miliona złotych.

30.01.2017 | przeczytano: 774 razy
Platforma Reachablogger.pl wzmacnia zespół

Platforma REACHaBLOGGER wzmacnia zespół. Dołącza do niej Piotr Łokuciejewski, który obejmie stanowisko Project Managera

12.10.2016 | przeczytano: 646 razy
Lubię to - linked by Isobar i Carat wspierają wejście na rynek deseru Zott

Zott Polska wprowadza  na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To aromatyczna kompozycja smaków zawierająca ryż i mleko, przeznaczona do zjedzenia na ciepło.

04.02.2016 | przeczytano: 753 razy
Leszek Chmielewski w zimowej kampanii Lecha Premium

Amatorzy piwa znów będą mogli przyłączyć się do Leszka Chmielewskiego, tym razem podczas jego zimowej eskapady. Już w połowie listopada rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej i internetowej Lecha Premium. W sklepach natomiast będzie dostępna edycja limitowana puszki tej marki.

19.11.2015 | przeczytano: 796 razy
Smaki i kolory sezonu w reklamie piwa Książęcego

Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Książęce Burgundowe Trzy Słody. To kolejna piwna kompozycja „do odkrycia”, która pozytywnie zaskoczy piwoszy i rozbudzi ich wyobraźnię. O tym, jak smakuje sezonowy wariant dowiemy się z nowej reklamy telewizyjnej, której premiera już w poniedziałek, 19 października.

16.10.2015 | przeczytano: 2136 razy
Jak smakuje piwo? Kampania marki KsiążęceZobacz wideo

W rozpoczynającej się właśnie kampanii, Książęce rozbudza ciekawość i oddziałuje na wyobraźnię. W spotach reklamowych wariantów z kolekcji Książęcego, odnajdziemy odpowiedź na pytanie „Jak smakuje piwo?”. Działania, w których marka zaprasza miłośników piwa do swojego świata, prowadzone będą głównie w telewizji i Internecie.

22.04.2015 | przeczytano: 1241 razy
Leszek Chmielewski powraca w kampanii Lecha Premium

Leszek Chmielewski - bohater kampanii Lecha Premium - wyrusza na kolejne wyprawy. W kwietniu wystartowała nowa odsłona jego przygód. Reklamy, w których Leszek odwiedzi następne dwa egzotyczne miejsca, pojawią się m.in. w telewizji, internecie i na outdoorze.

13.04.2015 | przeczytano: 3011 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764