logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lubisie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Awans Karoliny Pękalskiej w Big Picture

Karolina Pękalska, z Big Picture związana od 2017 roku, awansuje na stanowisko Senior Consultanta. Łącząc kompetencje PR produktowego, influencer relations oraz obsługi korporacyjnej, będzie kierować komunikacją topowych marek FMCG, a także projektami Panasonic.  

10.05.2021 | przeczytano: 682 razy
Katarzyna Mauer dołącza do agencji Formup jako Client Partner

Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako Client Partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.

03.03.2021 | przeczytano: 529 razy
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.

25.03.2019 | przeczytano: 444 razy
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz International, związanej z misją, aby oferować odpowiednie przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowane w odpowiedni sposób.

14.03.2019 | przeczytano: 497 razy
Lubisie Duo ze wsparciem mediowym

Lubisie DUO to ciastko, które zostało wypełnione dwoma nadzieniami. Konsumenci mogą wybrać wariant o smaku orzechów laskowych i czekolady oraz o smaku wanilii i truskawek. Produkt oferowany jest w poręcznym opakowaniu, a jego wprowadzenie na rynek wsparte jest kampanią w mediach. Nowe ciastko nie zawiera barwników i substancji konserwujących, a recepturę oparto na naturalnych aromatach.

20.09.2018 | przeczytano: 2119 razy
Havas Worldwide Warsaw dla marki Petitki LubisieZobacz wideo

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem najnowszej kampanii dla marki Petitki Lubisie prowadzonej pod hasłem „Wyprawa Kolumba”. Przygotowany przez Agencję spot promuje nowy, jogurtowo-bananowy smak w ofercie marki należącej do koncernu Kraft Foods.

18.02.2013 | przeczytano: 825 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764