logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lumiko: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Mateusz Zapała awansował w strukturach agencji Dziadek do orzechów

Mateusz Zapała rozpoczął pracę w agencji Dziadek do orzechów na stanowisku Junior Strategy Plannera we wrześniu 2020 roku. Po roku pracy w agencji awansował na stanowisko Strategy Plannera.

04.11.2020 | przeczytano: 784 razy

Nowa marka na rynku kolarstwa ekstremalnego - PRIME Bicycles wybrała agencję Dziadek do orzechów do stworzenia komunikacji oraz pozycjonowania marki.

21.09.2020 | przeczytano: 410 razy
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków. Nagroda AdFM - Radia RMF - została przyznana kampanii wizerunkowej Piątnicy "Śniadanie to podstawa".

03.12.2019 | przeczytano: 2560 razy
Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.

15.03.2019 | przeczytano: 798 razy
„Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.

07.11.2018 | przeczytano: 2584 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Smak spokoju” - kampania marki Lumiko

“Smak Spokoju” to nazwa najnowszej ogólnopolskiej kampanii marki Lumiko, która w największych miastach Polski oraz w Internecie przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak  wiele można dzięki niemu zyskać.

16.11.2017 | przeczytano: 1211 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Przetarg na obsługę działań promocyjnych dla marki Lumiko wygrała agencja Dziadek do orzechów.

02.06.2017 | przeczytano: 529 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764