logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MADOGZ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
Klara Ufnalewska nową PR Manager w MADOGZ

Do agencji MADOGZ dołączyła Klara Ufnalewska, obejmując stanowisko PR Manager. W nowej roli odpowiada za strategię komunikacji oraz media relations dla wybranych klientów z obszaru motoryzacji, e-commerce i technologii.

21.05.2025 | Personalia | przeczytano: 477 razy
Motoryzacyjne historie w wiosennej kampanii OTOMOTO

W wiosennej kampanii OTOMOTO stawia na połączenie siły autentycznych historii z prezentacją zalet nowoczesnej platformy motoryzacyjnej. Nawiązując do kultowej serii „Prawdziwe Historie”, marka wykorzystuje fragmenty najciekawszych opowieści właścicieli aut – od klasycznych modeli po samochody ciężarowe. Jednocześnie OTOMOTO przypomina, że to właśnie na tej platformie – największej w Polsce bazie ogłoszeń motoryzacyjnych – każdy może znaleźć auto dopasowane do swoich potrzeb: nowe lub używane.

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 307 razy
Nowe twarze w kreacji MADOGZ

Dział kreatywny MADOGZ wzmocniły dwie nowe osoby: Milena Ponieważ jako Senior Graphic Designer oraz Kacper Wysocki jako UI & Motion Designer.

27.03.2025 | Personalia | przeczytano: 384 razy
MADOGZ wzmacnia zespół i nagradza talenty

Julia Trepkowska objęła stanowisko Senior Account Executive, a Julia Zajączkowska zasiliła dział Content Marketingu na stanowisku Content Marketing Managera. Zmiany mają na celu dalsze wzmocnienie kompetencji zespołu MADOGZ i utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów agencji. 

18.03.2025 | Personalia | przeczytano: 341 razy
Motorola rusza z kampanią #motomarzec

Na początku marca ruszyła nowa kampania marki Motorola, która ma trafić prosto do serc właścicieli czworonożnych mruczków oraz wszystkich fanów oglądania ich zdjęć w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja Madogz, która zwyciężyła w przetargu na jej opracowanie.

04.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video

Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.

15.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Prawdziwe Historie w kampanii OTOMOTO

OTOMOTO prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Prawdziwe Historie”. To wyjątkowy koncept wideo, który w 2021 roku stał się viralem w mediach społecznościowych, zdobywając miliony wyświetleń i kilka tysięcy reakcji. W tym sezonie świątecznym kampania wraca z jeszcze większym rozmachem - “Prawdziwą historię” prosto z ogłoszenia na OTOMOTO będzie można poznać m.in. za pośrednictwem radia, telewizji, a kadry ze spotu będą widoczne na billboardach i przystankach autobusowych i tramwajowych w całej Polsce. Po raz kolejny działania będą wspierane także w internecie. 

15.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 561 razy
Madogz wchodzi w eventy

MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.

24.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 646 razy
Zakupy z uśmiechem w kampanii Mamyito.pl

W połowie kwietnia rozpoczęła się kampania marki Mamyito.pl – polskiej platformy e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta. Główną bohaterką kampanii „Twoje większe zakupy z uśmiechem” jest nowa brand hero marki – torba Mamita. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja MADOGZ.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 1078 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Prawdziwe historie” OTOMOTO w kampanii 360

“Najważniejsze to dobrać załogę” - tak ponad 20 lat sukcesów swojej firmy na rynku motoryzacyjnym podsumowuje Stefan Lis - założyciel rodzinnego przedsiębiorstwa Auto Centrum Lis. Bohaterowie najnowszych “Prawdziwych historii” OTOMOTO wspominają zmiany na rynku motoryzacyjnym, które zaszły od początku ich działalności w branży. Biznes, który zaczynał się na kaliskiej giełdzie samochodowej, dziś jest prowadzony przez kolejne pokolenie rodziny, które zatrudnia w swoich salonach ponad 300 osób. Ogólnopolski zasięg działań firmy umożliwia współpraca z OTOMOTO, które doceniło wysoką jakość jednego z ogłoszeń dealera, przyznając nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających na platformie: “Liderzy Jakości OTOMOTO”. 

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 689 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764