logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MAGNA Media Trials: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki

23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.

06.02.2023 | przeczytano: 746 razy

23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.

30.01.2023 | przeczytano: 430 razy

Channel Factory, globalna firma technologiczna działająca w obszarze treści wideo na platformie YouTube, rozwija swoją działalność w Polsce. Jej misją jest dostarczenie innowacyjnych rozwiązań porządkujących ekosystem reklamowy, łączący użytkowników, twórców i marki w celu jak najlepszego dopasowania kontekstowego brandów do wyświetlanych treści wideo.

30.05.2022 | przeczytano: 605 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764