logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MAM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne.

03.03.2024 | przeczytano: 432 razy
Rusza kampania „MAMY czas na zdrowie”

Prawie 50% pracujących matek pomimo przeziębienia czy grypy nadal pracuje[1] – to główny wniosek z badań przeprowadzonych przez firmy badawcze IPSOS i SW Research na zlecenie Haleon, producenta leku Theraflu i Fundacji Share the Care. Przyczyn takiego stanu rzeczy można upatrywać w tym, że pracujące matki chcą pokazać, że poważnie traktują swoje obowiązki zawodowe[2] lub uważają, że nie ma nikogo, kto mógłby je zastąpić w pracy[3]. Kiedy w końcu decydują się wziąć wolne – też nie odpoczywają, zajmując się w tym czasie domem i dziećmi.

10.12.2023 | przeczytano: 502 razy

Z okazji trzecich urodzin Radia Nowy Świat od 8 do 10 lipca stacja otwiera wszystkie swoje podcasty. Przez 3 dni Słuchacze i wszystkie zainteresowane osoby będą mogły zapoznać się z ofertą podcastów poprzez aplikację Radia Nowy Świat lub stronę internetową. To jedna z wielu atrakcji, a wszystkie planowane wydarzenia odbywać się będą pod hasłem: „TRZYMAMY dla Ciebie miejsce, czyli trzecie urodziny Radia Nowy Świat”.

21.06.2023 | przeczytano: 559 razy
Programowy start sezonu w TTV

Nadchodzi wiosenna ramówka TTV. Na antenę powrócą uwielbiane przez widzów programy, a razem z nimi - ich bohaterowie. Nie zabraknie też nowych twarzy i gorących nowości! Co czeka widzów wiosną w TTV?

27.02.2023 | przeczytano: 559 razy
Dziękujemy za zaufanie - nowy spot wizerunkowy Link4

Jak wynika z badań, LINK4 jest drugą najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową w Polsce. To ogromnie nas cieszy, bo oznacza zaufanie milionów Polaków do naszej firmy. Oczywiście to zaufanie także zobowiązuje.

08.10.2021 | przeczytano: 429 razy
Lenovo i FC Internazionale Milano wzmacniają Zwycięską Współpracę

Lenovo i Football Club Internazionale Milano (Inter) zacieśniły swoją wieloletnią współpracę, w ramach której począwszy od sezonu 2021/2022 Lenovo przejmie cenne miejsce z tyłu kultowej koszulki drużyny. Firma Lenovo jest oficjalnym Globalnym Partnerem Technologicznym drużyny od roku 2019, kiedy to odegrała kluczową rolę w procesie transformacji cyfrowych doświadczeń klubu poprzez wyposażenie w inteligentną technologię zarówno ośrodka treningowego Interu Suning Training Center w Appiano Gentile, jak i jego siedziby głównej.

13.07.2021 | przeczytano: 527 razy
Tefal kontynuuje działania „Dbanie mamy najlepsze” oraz rozpoczyna akcję „Dbamy o wszystkie dzieci”

Marka Tefal kontynuuje kampanię „Dbanie mamy najlepsze”, zapoczątkowaną w ubiegłym roku i kierowaną do rodziców noworodków oraz małych dzieci. Równolegle rozpoczyna akcję CSR „Dbamy o wszystkie dzieci”. Działania prowadzone są we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Obie kampanie całościowo realizuje dla klienta Cape Morris.

06.05.2021 | przeczytano: 969 razy
Dobry Wzór 2020. Wyniki konkursu

Jury 27. edycji konkursu Dobry Wzór wybrało, spośród 114 finalistów, najlepsze produkty i usługi które prezentujemy na wystawie pokonkursowej i w katalogu.

04.11.2020 | przeczytano: 1243 razy
#Mamkontrolę – kampania społeczna o spożywaniu alkoholu

Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.

14.08.2020 | przeczytano: 1743 razy
Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records – nowy projektu zakładający współprace z młodymi muzykami.

11.09.2019 | przeczytano: 877 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764