logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MBridge: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge

Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.

01.03.2024 | przeczytano: 358 razy
Nowy dział HR oraz zmiany w zespole SEO w Mbridge

MBridge – Marketing Experts nieustannie rozwija swoją strukturę i powiększa zespół. Anna Bielat dołączyła do agencji jako HR Manager i stanęła na czele nowego działu personalnego, a Wojciech Bębenek objął stanowisko SEO Experta, koncentrując się na wsparciu działań SEO realizowanych dla klientów e-commerce.

22.01.2024 | przeczytano: 487 razy
Rozbudowa działu contentu w Mbridge

MBridge – Marketing Experts rozwija strukturę działu Contentu o stanowisko SEO Content Team Leaderki. Objęła je Urszula Żupnik, która jest związana z agencją od wielu lat i tworzy oraz realizuje strategie contentowe dla jej klientów.

24.11.2023 | przeczytano: 382 razy

W grudniu 2022 roku agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Towarzystwem „Więź”. Priorytetem w działaniach prowadzonych przez MBridge jest zwiększenie widoczności serwisu Więź.pl w Google poprzez działania SEO oraz w ramach Google Ad Grants.

10.01.2023 | przeczytano: 429 razy

W sierpniu 2022 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts  rozpoczęła współpracę z biurem podróży Exim Tours. Naczelnym celem MBridge jest zwiększenie widoczności oferty Klienta w wyszukiwarce Google poprzez działania SEO oraz Google Ads. Równolegle agencja wspiera analitykę biznesową Exim Tours.

03.11.2022 | przeczytano: 288 razy
Transformacja działu SEO w Mbridge - Marketing Experts

Z dniem 1.04.2022 dział SEO w MBridge - Marketing Experts wzbogacił się o Team Lidera, którym został Maciej Orpik, pracujący wcześniej na stanowisku SEO Specialist. Zmiana była podyktowana dynamicznym rozwojem działu i koniecznością rozbudowy jego struktury o nowe stanowiska.

26.04.2022 | przeczytano: 519 razy
Mbridge - Marketing Experts rozpoczyna współpracę z drogerią Way to Beauty

Z początkiem czerwca br. agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Way to Beauty - drogerią online oraz właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów Way to Beauty. Agencja będzie odpowiedzialna za większość działań e-marketingowych sklepu - zarówno SEO, Content Marketing, jak i działania performance marketingowe.

29.06.2021 | przeczytano: 462 razy
Zmiany w Mbridge: Brożonowicz u steru agencji, Balcer z nowym projektem

Z początkiem kwietnia br. Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept opierający się na kompleksowym wsparciu małych i średnich e-commerców oraz inwestowaniu w ich wzrost. To kolejny etap w rozwoju grupy Mbridge.

05.05.2021 | przeczytano: 747 razy

W marcu 2021 roku agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts rozpoczęła współpracę z miesięcznikiem „Pismo. Magazyn opinii”. Specjaliści MBridge będą wspierać „Pismo” w działaniach SEO, kampanii w ramach Google Ad Grants oraz w analityce internetowej.

17.03.2021 | przeczytano: 348 razy
Mbridge - Marketing Experts nawiązuje współpracę z Grupą Modne Zakupy

Od początku października 2020 roku agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts odpowiada za prowadzenie działań digital marketingowych (SEO oraz Performance Marketing) dla sklepów Intymna.pl oraz Ohso.pl - dwóch największych platform e-commerce spółki Grupa Modne Zakupy Sp. z o. o.

12.11.2020 | przeczytano: 921 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764