logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MEC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 231
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja

Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.

17.09.2020 | przeczytano: 553 razy
Rafał Frączak dołącza do Spicy Mobile

Do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile dołączył Rafał Frączak – w branży od 13 lat, wcześniej związany z K2 Precise. W Spicy Mobile będzie odpowiedzialny za rozwój oferty w modelu programmatic.

10.03.2020 | przeczytano: 237 razy
Artur Wójcik nowym Dyrektorem Zarządzającym Clickad Interactive

Artur Wójcik w styczniu 2020 r. objął funkcję Dyrektora Zarządzającego ClickAd Interactive. Wójcik dołączył do zespołu ClickAd Interactive w czerwcu ubiegłego roku jako New Business & Strategy Director. Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w OMD Poland, jako Business Strategy Director, gdzie prowadził hub dla UPC (Liberty Global) dla 5 rynków CEE.

18.02.2020 | przeczytano: 527 razy
Dominik Wałęga nowym Chief Digital Officer w Havas Media Group

Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga, który od 1 grudnia 2019 r. obejmie stanowisko Chief Digital Officer.

02.12.2019 | przeczytano: 346 razy
„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania Ikea

Najnowsza kampania IKEA, będąca początkiem całorocznej linii, opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty, które podnoszą codzienny komfort życia oraz sprawiają, że mieszkanie czy dom to miejsca wygody i prawdziwego odpoczynku.

06.09.2019 | przeczytano: 520 razy
Martyna Oczki w Harbingers

W drugiej połowie czerwca do zespołu #GameChangers z krakowskiej agencji Harbingers dołączyła Martyna Oczki, która objęła stanowisko Employer Branding Coordinator. Współpraca z Martyną to dla agencji kolejny krok w umacnianiu pozycji i pozyskiwaniu najlepszych ekspertów w branży.

26.07.2019 | przeczytano: 599 razy
Kinga Okólska na pokładzie Spicy Mobile

Kinga Okólska, dotychczas związana z MediaCom, dołączyła jako new business manager do zespołu agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.

14.05.2019 | przeczytano: 362 razy

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce – w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala konkursu odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

12.04.2019 | przeczytano: 622 razy
Anna Lentowicz dołącza do 24/7Communication

Z początkiem kwietnia kadrę managerską agencji 24/7Communication wzmocniła Anna Lentowicz, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji.

11.04.2019 | przeczytano: 452 razy
Koka Skowrońska i Hosanna Salamon – nowy team kreatywny w Plej

Do Kreacji Plej, kierowanej przez creative directora Barta Białego, z fasonem dołącza właśnie team kreatywny: Koka Skowrońska jako senior copywriter i Hosanna Salamon jako senior art director.

13.02.2019 | przeczytano: 586 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 231)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764