logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MEC.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47

Ostatnia afera Cambridge Analityca, a także wchodzące 25 maja nowe przepisy dot. danych osobowych, spowodowały liczne zmiany także na Facebooku. Między innymi wprowadzono nowy, dość kontrowersyjny regulamin składający się z 22 obszernych podpunktów. Wiele z portali czy grup zareagowało natychmiast skupiając się na kilku słowach, których regulamin zabrania.

27.04.2018 | przeczytano: 829 razy
Kampania Nest Banku ze złotem w Eventiada Ipra Golden World Awards

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada w Moskwie poznaliśmy laureatów 6. edycji Eventiada IPRA GWA 2017. W jednej z najbardziej prestiżowych kategorii - Best Communications Strategy - złotą statuetkę otrzymał projekt Nest Banku promujący wartości bezpieczeństwa rodziny: Superfotelik – chroni na bank! Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Made in PR. Jury wyróżniło kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, niespotykanych dotychczas w branży finansowej.

23.11.2017 | przeczytano: 1998 razy (komentarzy: 1)

Domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród podczas tegorocznej gali Effie Awards Polska – takiego sukcesu nie powtórzyła żadna inna grupa. Wchodzący w skład GroupM MediaCom dodatkowo zdystansował wszystkich konkurentów rynkowych, zdobywając osiem statuetek Effie i tytuł Najbardziej Efektywnej Agencji Mediowej Roku. Na siedem przyznanych w konkursie złotych statuetek, aż dwie trafiły do domu mediowego MEC.

27.10.2017 | przeczytano: 945 razy
Bohaterowie literatury w kampanii Empik.com

Alicja w Krainie Czarów, Ojciec Chrzestny, Nad Niemnem – Empik sięga w nowej kampanii reklamowej po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki, żeby opowiedzieć o stale rosnącej ofercie sklepu internetowego empik.com i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online. Autorem konceptu kreatywnego jest Grey Group. Kampania obejmuje telewizję, internet i outdoor.

13.09.2017 | przeczytano: 859 razy
Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Wystartowała kampania promująca Chłodniki marki WINIARY.

14.07.2017 | przeczytano: 571 razy
Start kampanii reklamowej Galaretki Przezroczystej Winiary

Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów WINIARY - Galaretkę Przezroczystą.

10.07.2017 | przeczytano: 3021 razy

K2 Media dołączyła do ścisłego grona siedmiu polskich firm posiadających certyfikat Google Analytics Certified Partner (GACP). Tym samym K2 Media stała się jedyną agencją mediową wyróżnioną tym certyfikatem w Polsce.

13.06.2017 | przeczytano: 512 razy
Nałęczowianka rusza z nową kampanią

Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR 360° oraz eventom w stylu retro, marka w swojej nowej kampanii zabiera Polki i Polaków w witalną podróż w czasie do znanego uzdrowiska. Akcja komunikowana będzie w TV, Internecie, na outdorze oraz kanałach społecznościowych. Główne działania promocyjne zaplanowano do końca sierpnia.

12.06.2017 | przeczytano: 1216 razy
Hand Made odkrywa różne oblicza kawy z Nescafé Dolce Gusto

2 czerwca swoją premierę ma wyjątkowy blog NESCAFÉ Dolce Gusto www.latteczyespresso.gazeta.pl przygotowany przez agencję Hand Made, w którym czytelnicy znajdą moc inspiracji i ciekawostek.

05.06.2017 | przeczytano: 712 razy
Nestlé: Bystrzacho! Podpisz swoją wodę!

Ta woda należy do Małgosi, ta do Michała, a ta do Oli – Nestlé  Waters wprowadza nową butelkę wody Nestlé Pure Life, która daje dzieciom możliwość podpisania swojej butelki na etykiecie. Woda „Bystrzacha” od Nestlé Pure Life, przeznaczona dla starszych dzieci weszła na rynek w grudniu.

05.01.2017 | przeczytano: 2002 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764