logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MERO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

W czwartek, 4 czerwca została zaprezentowana letnia oferta programowa TVP Kultura oraz nowy kanał streamingowy TVP Kultura 2. W konferencji online wzięli udział m.in. Dyrektor Centrum Kultury i Historii TVP Grzegorz Płaza, Zastępca Dyrektora Centrum Kultury i Historii TVP ds. Produkcji Aneta Woźniak oraz Zastępca Dyrektora Centrum Kultury i Historii TVP ds. TVP Kultura - Redaktor Naczelna Kalina Cyz.

08.06.2020 | przeczytano: 534 razy
Grudzień 1998. Internetowe debiuty i monopole

Ostatni numer Kuriera w 1998 roku poświęcony został głównie wydarzeniom internetowym. W czasach raczkującego polskiego internetu tematyce tej poświęcaliśmy znacznie więcej uwagi - nowe serwisy, przeglądarki, kształtujący się dopiero rynek i internetowa infrastruktura... to wszystko było nowe, ekscytujące, warte uwagi. Dostrzeżono także nas - w numerze chwalimy się nagrodą przyznaną przez magazyn Wirtu@l!

09.06.2018 | przeczytano: 1818 razy (komentarzy: 22)
Artykuły z cyklu Z archiwum Signs.pl
listopad 1998. Scanvec przejmuje Amiable Technologies, WP kontra Optimus.net

W tym roku Signs.pl obchodzi jubileusz 20 lat funkcjonowania serwisu we własnej domenie. W 1997 r. wystartowaliśmy skromnie - korzystając z domeny zaprzyjaźnionego wydawnictwa. Od 1998 r. uruchomiliśmy w pełni niezależny serwis, początkowo pod nazwą SignOnline. Postanowiliśmy wrócić na chwilę do tamtych czasów i zobaczyć czym żył polski rynek reklamy pod koniec XX wieku.

16.05.2018 | przeczytano: 1886 razy
Artykuły z cyklu Z archiwum Signs.pl
Api.pl zaprasza na targi Remadays 2017

API.PL zaprasza na stoisko S19, hala F na targach reklamy i poligrafii RemaDays 2017.

31.01.2017 | przeczytano: 579 razy

Rozwijający się polski rynek wystawienniczy i rosnące wymagania klienta dotyczące profesjonalnej obsługi i doradztwa w dziedzinie obsługi targowej powodują, że powstaje coraz więcej firm budujących stoiska. Do przeszłości należy czas, kiedy firmy zajmujące się zabudową targową znajdowały się tylko w tradycyjnych ośrodkach targowych. Odpowiedzią na nowe wymogi rynku są powstające nowe firmy wystawiennicze, które pracują dla lokalnych klientów, przygotowując ich wystąpienia targowe w kraju i za granicą. Kompleksowa obsługa klienta przynosi oczywiste korzyści obu stronom.

04.02.2001 | przeczytano: 26782 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764