logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

METs: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Opus B z kolejną kampanią dla marki Iwostin

Wystartowały działania promujące najnowszą linię kosmetyków – Iwostin Pure Balance.

15.10.2021 | przeczytano: 848 razy
Super-Pharm przygotował kampanię telewizyjną w warunkach home office

Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.

09.04.2020 | przeczytano: 793 razy
Wawel: kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt - Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.

02.03.2020 | przeczytano: 1081 razy
Jacek Gmoch powołuje telewizory LG na mundial

Marka LG rozpoczyna kampanię reklamową nowej linii telewizorów LG OLED TV z technologią ThinQ opartą na sztucznej inteligencji, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.

28.05.2018 | przeczytano: 584 razy
Alior Bank rozpoczyna kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorców

Dziś wystartuje intensywna kampania marketingowa Alior Banku promująca Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa – tylko 3,90 zł/litr na wszystkich stacjach w Polsce. Będzie ona realizowana jako element koncepcji „Banku Przedsiębiorczości” skierowanej do klientów biznesowych. Rozwój tego segmentu bankowości jest kluczowym obszarem w strategii „Cyfrowego buntownika”. 

22.01.2018 | przeczytano: 639 razy
Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

03.10.2017 | przeczytano: 682 razy
Wawel SA z nową strategią komunikacji

Polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

11.09.2017 | przeczytano: 1107 razy
Mixx Awards 2016: Pełna lista nagrodzonych

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, zaś tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, Wiceprezes i Partnera Zarządzający Deloitte Digital Central Europe.

07.12.2016 | przeczytano: 1070 razy
Świat tańczy w kampanii marki WawelZobacz wideo

Rozpoczęła się nowa kampania marki Wawel pod hasłem „Świat dla ciebie zatańczy”. Kreację przygotowała agencja Sugarfree z grupy Havas Worldwide w Polsce.

20.10.2015 | przeczytano: 1334 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764