Mindshare Polska podsumowuje działania w ramach dobrych praktyk mediowych. W ostatnich miesiącach agencja, pro bono wsparła kampanię “Jedna opcja to za mało” od Alivia Onkofundacja nt. różnych metod leczenia raka, a także zaangażowała się w tworzenie kampanii profrekwencyjnej “To Twój Wybór” zachęcającej kobiety do głosowania w nadchodzących wyborach. Działania podjęte przez Mindshare Polska w ostatnim czasie są kontynuacją przyjętej strategii Good Growth i w pełni korelują zwłaszcza z aspektem odpowiedzialnego wykorzystania mediów. Podejście oparte na długoterminowym wzroście biznesowym od kilku już lat tworzy trwały, zdywersyfikowany i zrównoważony ekosystem mediowy wychodzący poza schemat standardów branżowych.
26.10.2023 | przeczytano: 524 razy„Ad Fraud”, to oszustwo reklamowe. To emisja reklamy, która z założenia nie przynosi reklamodawcy żadnej wartości dodanej i ma jeden, główny cel - wyłudzenie budżetu reklamowego.
10.03.2020 | przeczytano: 2091 razy (komentarzy: 35)Unikatowe stoisko zaprojektowane przez firmę MOA Masters of Arts dla niemieckiej firmy OKA (producenta mebli biurowych), zdobywa nagrodę RED DOT w kategorii Communication Design/ Fair Stands.
13.11.2017 | przeczytano: 1388 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |