logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MODIVO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 774 razy
Cztery aplikacje klientów Future Mind triumfują w konkursie Mobile Trends Awards

Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz nagrodą w kategorii "M-commerce". Asystent Żabka, narzędzie umożliwiające digitalizację szeregu procesów sklepowych, zostało nagrodzone w kategorii "biznesowe rozwiązanie oparte o mobile", a aplikacja mobilna Hebe została uhonorowana nagrodą specjalną w kategorii “M-commerce” za dostępność cyfrową.

29.03.2023 | przeczytano: 886 razy

Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.

27.01.2023 | przeczytano: 626 razy
Clear Communication Group wzmacnia zespół zarządzający

Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji. Martyna Sikorska, związana z CCG od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej. Wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za strategiczny rozwój firmy. Jednocześnie na co dzień nadzoruje ona pracę zespołów projektowych i działania new biz.

27.06.2022 | przeczytano: 1393 razy
Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Eobuwie.pl w Modivo S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

22.06.2022 | przeczytano: 723 razy
Modivo i Eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.

20.04.2022 | przeczytano: 504 razy
Grupa CCC otwiera sezon SS2022

Grupa CCC po raz kolejny inspiruje i zaprasza klientów do świata mody. W wiosennych kampaniach promujących marki Sprandi oraz Jenny Fairy udział wzięły międzynarodowe gwiazdy filmu i branży fashion - Finn Wolfhard, Kyle MacLachlan, Amber Valletta czy Jill Kortleve. To jednak nie koniec wrażeń dla poszukiwaczy trendów. Wraz z nowym sezonem, na platformie MODIVO, na rynek powracają dwie kultowe marki – Americanos i Simple.

22.03.2022 | przeczytano: 2221 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2124 razy

Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.

22.09.2021 | przeczytano: 359 razy
Value Media z kampanią jesienno-zimową dla Modivo

Multibrand MODIVO umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22 z wykorzystaniem technologii CGI. Strategią, planowaniem i zakupem mediów w TV zajmuje się agencja Value Media należąca do Group One.

16.09.2021 | przeczytano: 942 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764