logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MON: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 119
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja

Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do włosów, odżywkę-wcierkę oraz serum regenerujące. Jest ona jednocześnie opowieścią o inspirujących i autentycznych kobietach, które stały się twarzami marki. Działania prowadzone będą w mediach społecznościowych, a także obejmą materiały reklamowe w prasie, Internecie oraz billboardy sponsorskie w TV.

23.04.2024 | przeczytano: 41 razy
TVN24 wciąż liderem najbardziej opiniotwórczych mediów

Stacja TVN24 już po raz trzeci z rzędu zajmuje czołową pozycję w rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w grudniu 2023 roku inne redakcje powoływały się na nią przeszło 4,2 tys. razy. Na drugim miejscu – dzięki awansowi aż o cztery pozycje i liczbie 3,6 tys. cytowań – znajduje się Onet. Trzecia pozycja należy do Gazety Wyborczej z wynikiem ponad 3,4 tys. odwołań.

04.02.2024 | przeczytano: 557 razy
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 772 razy
Zimowe obniżki Nikon

Zimowa edycja promocji Nikon „Natychmiastowy rabat 2023/2024” właśnie się rozpoczęła. Klienci mogą zaoszczędzić nawet do 2820 złotych. Oferta skierowana jest do wszystkich miłośników fotografii – profesjonalistów, jak i amatorów. W atrakcyjnej cenie kupić można między innymi aparaty Nikon Z 7II, Z fc lub Z 5. Promocja trwa od 27.10.2023 do 15.01.2024.

29.10.2023 | przeczytano: 612 razy
Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport

W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.

25.10.2023 | przeczytano: 407 razy
Termomodernizacja i dobry montaż w kampanii POiD

Trwają przygotowania do startu nowej kampanii „TERMOMODERNIZACJA plus DOBRY MONTAŻ” organizowanej przez Związek POiD. Celem kampanii jest promocja kompleksowej termomodernizacji budynków jako skutecznego sposobu na czyste powietrze, oszczędność energii i cennych zasobów.

22.10.2023 | przeczytano: 387 razy
Bezlusterkowy aparat cyfrowy Fujifilm GFX100 II

Koncern FUJIFILM Corporation z przyjemnością informuje o wprowadzeniu do sprzedaży 26 września 2023 r. aparatu FUJIFILM GFX100 II (zwanego dalej GFX100II). Będzie to najnowszy przedstawiciel serii GFX – bezlusterkowych cyfrowych aparatów fotograficznych wyposażonych w matryce światłoczułe średniego formatu*1 rejestrujące uchwycone obrazy na powierzchni około 1,7 razy większej w porównaniu z matrycami pełnoklatkowymi 35 mm.

15.09.2023 | przeczytano: 803 razy
Pokemony na etykietach Actimel Kids

Witamina B6 i D oraz wapń i pyszny smak – to wszystko można znaleźć w Actimel KIDS, napoju jogurtowym przygotowanym z myślą o dzieciach. Zawarta w nim witamina D przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego, a dwa warianty smakowe urozmaicą codzienne menu, również w szkole czy podróży. Teraz Actimel może być też towarzyszem zabaw – na sklepowych półkach właśnie pojawiła się limitowana edycja Actimel KIDS z bohaterami popularnej serii Pokemon.

14.09.2023 | przeczytano: 1166 razy
Ikea rusza z nowym pozycjonowaniem i formatem komunikacji

„Lepiej pomyślany dom” to platforma, na której IKEA chce budować nową, długofalową komunikację w Polsce. Po raz pierwszy zaprezentowana zostanie przy pomocy historii produktowych w piętnastu spotach wideo. W każdym z nich przedstawiona będzie sytuacja z domowymi wyzwaniami, na które odpowiedź można z łatwością znaleźć w IKEA. Nowej strategii towarzyszyć będzie również nowy, bardziej otwarty format komunikacji z klientami – Hej! IKEA.

11.09.2023 | przeczytano: 646 razy
Sierpień w Playerze

11.08.2023 | przeczytano: 687 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 119)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764