logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MOON films: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Małysz i Hołowczyc w nowej odsłonie kampanii „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”

Po udanym starcie kampanii w 2024 roku marka Tyskie kontynuuje motoryzacyjną podróż z duetem Hołowczyc–Małysz. Legendy polskiego sportu ponownie pojawią się w kampanii promującej piwo bezalkoholowe Tyskie Zero, przypominając, że niezależnie od tego, czym jeździmy – wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 306 razy
Muzyka łączy... Mann i Dębski w kampanii marki Tyskie​

Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 462 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Małysz z Hołowczycem w kampanii piwa Tyskie Zero

Mistrzowski duet ambasadorów w kampanii pod hasłem „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Na jednej linii startu Adam Małysz – wybitny skoczek narciarski i Krzysztof Hołowczyc – legenda wyścigów rajdowych.

11.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 847 razy
Przy wspólnym stole na Ty. Tyskie wspiera Banki Żywności

W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od marki Tyskie.

06.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1171 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Borek i Szpakowski w platformie „Jesteśmy na Ty”

W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY” do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet wybitnych komentatorów sportowych.

19.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 736 razy
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.

28.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1359 razy
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie

Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

24.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1067 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764