logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MOYA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Moya debiutuje na Spotify ze wsparciem UM i Kinesso

Sieć stacji paliw MOYA uruchomiła oficjalny profil na Spotify, by budować silniejsze więzi z klientami, towarzysząc im m.in. podczas podróży samochodem, i dotrzeć z marką do nowych klientów. W aktualnej kampanii MOYA zachęca do włączenia zimowych, pozwalających poczuć magię świąt, hitów z playlisty „MOYA droga na święta”.

21.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 824 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Um zdobywa budżet Moya

Sieć stacji paliw MOYA powierzyła UM swój budżet mediowy

25.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 717 razy
Petronas Lubricants Polska nawiązał współpracę handlową i marketingową z siecią stacji paliw Moya

PETRONAS Lubricants Polska rozpoczął współpracę z siecią stacji paliw MOYA. W jej ramach na stacjach w niebiesko-czerwonych barwach rozpocznie się pilotażowa akcja wprowadzania do sprzedaży olejów silnikowych PETRONAS Syntium z technologią CoolTech.

23.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 780 razy
Fanex wspiera pikantną promocję na stacjach Moya

Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wspiera najnowszą promocję w konceptach Caffe MOYA na stacjach paliw MOYA. W ramach akcji „Więcej chilli taniej”, klienci kupując dwa hot-dogi z nową parówką chilli, trzeciego dostają w prezencie, przy zakupie trzech hot-dogów – dostaną pięć, a przy zakupie pięciu – aż siedem. Za podkreślenie ognistego smaku przekąsek, odpowiadają pikantne sosy Fanex – Sriracha oraz Serowy Chili.

13.10.2020 | Z rynku | przeczytano: 714 razy
D*fusion communication dla spółki Anwim

d*fusion communication rozpoczęło współpracę w zakresie obsługi public relations ze spółką Anwim S.A., właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowa obowiązuje od 1 sierpnia 2019 r.

02.08.2019 | Z rynku | przeczytano: 684 razy
Moya zmienia promocyjne standardy

Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.

09.10.2017 | Z rynku | przeczytano: 693 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764