logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MSZ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
TVP Wilno już od 17 września

4 września 2019 roku, podczas XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju, odbyła się konferencja prasowa Telewizji Polskiej, dotycząca inauguracji TVP Wilno. Członek Zarządu TVP, Marzena Paczuska poinformowała, że TVP Wilno widzowie będą mogli oglądać od 17 września 2019 roku. W konferencji udział wzięli także: Stanisław Karczewski, Marszałek Senatu RP: Szymon Szynkowski vel Sęk, Sekretarz stanu ds. Polonii, polityki europejskiej oraz dyplomacji publicznej i Paweł Lewandowski, Podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

06.09.2019 | przeczytano: 208 razy
Konkurs na plakat: Baltic Poster Contest 2019. Reduce, Reuse, Rethink!

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza międzynarodowy konkurs na plakat towarzyszący 10. Dorocznemu Forum Strategii Unii Europejskiej dla regionu Morza Bałtyckiego, które odbędzie się w Gdańsku w dniach 12-13 czerwca 2019 roku.

27.03.2019 | przeczytano: 861 razy
MSZ: Konkurs na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu

Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłasza konkurs na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu w 2019 roku. W konkursie na logo Szczytu Bałkanów Zachodnich w Poznaniu w 2019 roku mogą wziąć udział studenci wyższych szkół artystycznych w Polsce. Do wygrania jest 8 tys. zł.

30.12.2018 | przeczytano: 398 razy
IMM: Największe polskie media o nowelizacji ustawy o IPN

W lutym na pierwszym miejscu uplasowało się RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W tym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy,  była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.

29.03.2018 | przeczytano: 1201 razy
Zarząd Polskiego Radia: Badzio odwołany. Przekroczył kompetencje

Jak informuje Zarząd Polskiego Radia, Paweł Badzio stracił stanowisko dyrektora Polskiego Radia 24. Badzio zrezygnował kilka dni temu z emisji felietonów Andrzeja Stankiewicza - współautora materiału na temat kryzysu w stosunkach polsko-amerykańskich, który został przez prawicowe media i polityków okrzyknięty "fake newsem".

14.03.2018 | przeczytano: 519 razy
Analiza: Wyszechradzkie media coraz bardziej rządowe

Kraje wyszehradzkie tracą niezależne media. Powodem jest rosnący apetyt polityków na kontrolowanie przekazu i uzależnienie mediów od władzy. Unia Europejska nie ma gotowych rozwiązań, jak chronić dziennikarzy. Większość parlamentarzystów nie zajmuje jasnego stanowiska w sprawie wolności słowa w swoich krajach.

13.09.2017 | przeczytano: 786 razy
Ranking cytowań - grudzień 2016

Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (171), za nią: Rzeczpospolita (108) oraz Przegląd Sportowy (80). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski (19), na drugim – Dziennik Bałtycki (16), a na trzecim – Polska The Times i Kurier Poranny (po 4). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Politykę (78), Wprost (51) i wSieci (42).

30.01.2017 | przeczytano: 472 razy

Agencja Mindspot wygrała przetarg na obsługę kanałów social media Instytutu Polskiego w Bratysławie (placówka MSZ).

01.08.2016 | przeczytano: 292 razy
PIAP pisze do Waszczykowskiego w sprawie „audytu” w MSZ

11 maja br. Minister Spraw Zagranicznych, Witold Waszczykowski, podczas swojego wystąpienia w Sejmie mówił o błędach wcześniejszej polityki promocyjnej Polski, przytaczając między innymi zakupione przez poprzedników upominki reklamowe. PIAP wystosował do Ministerstwa pismo, w którym zwraca uwagę na krytyczne wobec artykułów promocyjnych słowa Ministra Spraw Zagranicznych.

16.05.2016 | przeczytano: 1370 razy
Polskie MSZ protestuje: BBC „nie zachowała standardów”

MSZ protestuje wobec publikacji BBC, która w materiale wyemitowanym pod koniec stycznia przedstawiła zmiany jakie w przeciągu dwóch miesięcy od objęcia władzy wprowadził w kraju rząd PiS. Zdaniem rzecznika MSZ Artura Dmochowskiego, stacja nie zachowała dziennikarskich standardów i przedstawiła fałszywy obraz zmian zachodzących w Polsce.

11.02.2016 | przeczytano: 355 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764