logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MTP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 219

Miejsce spotkań i zabawy, technologia wspierająca nawiązywanie relacji, sposób na budowanie dobrostanu psychicznego i walkę ze zjawiskiem osamotnienia – takie mogą być targi przyszłości. Grupa MTP i infuture.institute, którego założycielką i CEO jest Natalia Hatalska, stworzyły raport „Przyszłość branży targowej”.

12.05.2022 | przeczytano: 232 razy
Technologie i online nie wyparły z rynku stacjonarnych targów. Branża wraca do formy

Branża targowa i wystawiennicza to jeden z sektorów, który najmocniej ucierpiał przez pandemię i lockdowny, ale też sektor, który szybko dostosował się do nowych warunków i w popandemicznej rzeczywistości wrócił do prężnego rozwoju. – Pandemia pokazała nam, że spotkań twarzą w twarz nie da się niczym zastąpić – podkreślają przedstawiciele branży na pierwszej od trzech lat Europejskiej Konferencji Stowarzyszenia Przemysłu Targowego, która odbywa się w Poznaniu. Zaprezentowany na niej raport Grupy MTP i infuture.institute pokazuje, że spotkania w realu są istotne także dla pokoleń Z i Alfa, mimo że duża część ich życia toczy się w onlinie. Technologie mają być przede wszystkim narzędziem, które powinno wspierać organizatorów targów, by zapewnić zwiedzającym lepszą jakość doświadczeń, a wystawcom stwarzać warunki sprzyjające nawiązywaniu kontaktów biznesowych.

09.05.2022 | przeczytano: 275 razy
Polski pawilon na Expo Dubai 2020 obsypany nagrodami

Doskonały projekt architektoniczny z charakterystyczną rzeźbą kinetyczną, profesjonalna realizacja i przyjazne środowisku rozwiązania – tak w skrócie można opisać Polski Pawilon, na kończącym się 31 marca, Expo Dubai 2020.

01.04.2022 | przeczytano: 312 razy

Z nadzieją na utrzymanie coraz większej frekwencji branża targowa wchodzi w nowy rok. 2021 był kolejnym okresem zmagania się ze skutkami pandemii, które dla targów okazały się ogromnym wyzwaniem: blisko 3 mld zł strat czy odejście 60 tys. osób z pracy w tym sektorze – w wyniku zwolnień, upadków firm, jak również - spowodowanego niepewnością - przebranżowienia. Choć coraz więcej wystawców i zwiedzających deklaruje chęć powrotu na targi, to przed branżą nadal trudny czas. Jak przyznają jej przedstawiciele, w ciągu ostatnich dwóch lat nauczyła się ona funkcjonować w trudnych warunkach i – jak deklarują - w pełni przygotowana jest do organizacji bezpiecznych imprez targowych. Na przeszkodzie stoi obecnie jednak m.in. obawa potencjalnych wystawców i klientów  ponownym zamrożeniem branży i odwołanymi imprezami targowymi czy trudna, wymagająca udzielenia pomocy, sytuacja, w jakiej znalazły się tysiące współpracujących z targami firm.

14.02.2022 | przeczytano: 233 razy

Specjaliści od zabudowy stoisk targowych i obsługi targów, koncertów i innych wydarzeń będą od września kształcić się w Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych w Poznaniu. To pierwszytaki kierunek kształcenia w Polsce, który powstał dzięki zaangażowaniu Polskiej Izby Przemysłu Targowego.

25.01.2022 | przeczytano: 152 razy
Poznań 2021

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Poznań 2021

Uchwałę intencyjną podpisał najpóźniej ze wszystkich miast G8: w marcu 2017 r., prace nad projektem trwały od początku 2017 r. Od maja 2019 r. można było zapoznać się z projektem uchwały.

01.10.2021 | przeczytano: 572 razy
Relacja z Golden Marketing Conference

Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce. Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.

21.09.2021 | przeczytano: 488 razy
Golden Marketing Conference: znamy prelegentów

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz. Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizator konferencji – Grupa MTP - ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.z

22.08.2021 | przeczytano: 575 razy (komentarzy: 6)
GMC Summer Camp – drzwi internetowej sprzedaży

Jak długo w Polsce potrwa okres digitalizacji usług? To pytanie często zadawane znawcom rynku e-commerce oraz zagadnienie poruszone w wielu rozmowach i publikacjach. Odpowiedź może być tylko jedna – długo.

08.06.2021 | przeczytano: 502 razy

Aż 642 mln euro pomocy sektorowej (tzw. „parasolowej”) popłynie do niemieckich firm działających w sektorze targowym i kongresowym. Chodzi zarówno o organizatorów targów, jak i np. podmioty projektujące i budujące stoiska, świadczące spedycje targową czy dostarczające wyposażenie na branżowe targi. Zgodę na udzielenie takiej pomocy wydała Komisja Europejska. Oprócz tego wszystkie zarejestrowane w Niemczech firmy mogą liczyć na państwowe wsparcie w wysokości 80 procent wartości przychodów sprzed pandemii. W Polsce wiele współpracujących z targami przedsiębiorstw wciąż pozostaje bez pomocy. O tym, kto u nas znajdzie się wśród beneficjentów wciąż decydują np. określone kategorie PKD. W rządowych tarczach firmy zajmujące się budową stoisk były dotąd pomijane. Ostatnio na listę pomocową wciągnął je jedynie Polski Fundusz Rozwoju.

02.02.2021 | przeczytano: 192 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 219)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764