logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MUX-3: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
UKE przedłużył TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3

Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura oraz TVP ABC. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 roku.

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 435 razy

W nocy z 12 na 13 stycznia nastąpią przełączenia programów Telewizji Polskiej w multipleksie szóstym (MUX-6) telewizji naziemnej. Od 13 stycznia oferta dla widzów TVP w telewizji naziemnej składać się będzie z 15 programów w jakości HD.

14.01.2024 | Świat mediów | przeczytano: 535 razy

W nocy z 14 na 15 grudnia rozpoczyna się pierwszy etap przełączeń MUX-3 na nowy system nadawania DVB-T2/HEVC. Dzięki tej zmianie technologii widzowie będą mogli odbierać programy TVP w lepszej jakości. Kanały TVP Historia i TVP3 od 19 grudnia będą dostępne w standardzie HD.

12.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 620 razy
TVP: kampania w związku ze zmianą standardu nadawania na MUX-3

Od 27 listopada na antenach Telewizji Polskiej będą pojawiały się spoty informujące o szczegółach zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC. Twarzami kampanii są znani dziennikarze TVP: Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny.

28.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 990 razy
TVP na MUX-3 od połowy grudnia w nowym standardzie nadawania DVB-T2/HEVC

W połowie grudnia zmieni się standard nadawania programów dostępnych na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Zmiana technologii nadawania umożliwi widzom odbieranie kanałów TVP w lepszej jakości – TVP Historia i TVP3 przejdą na standard HD. Przełączenie odbędzie się w dwóch etapach i będzie poprzedzone ogólnopolską kampanią informacyjną, która wystartuje pod koniec listopada.

15.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 609 razy

Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji cyfrowej.

03.02.2023 | Świat mediów | przeczytano: 520 razy
Pierwsze województwa już w nowym standardzie nadawania naziemnej telewizji

Od poniedziałku 28 marca województwa dolnośląskie i lubuskie zostały przełączone na DVB-T2/HEVC, nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej. W kwietniu, maju i czerwcu wdrożą go kolejne regiony kraju. Problem w tym, że – jak wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów – wciąż 1,7 mln gospodarstw domowych, które odbierają telewizję naziemną, nie wie o planowanych zmianach. To zaś oznacza, że są one zagrożone utratą sygnału telewizyjnego. Nie każdy telewizor będzie bowiem odbierać w nowym standardzie.

04.04.2022 | Świat mediów | przeczytano: 509 razy

Telewizja Polska we współpracy z Emitelem uruchomiła infolinię o zmianie standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. To kolejne rozwiązanie wprowadzone przez TVP mające na celu pomoc widzom w przygotowaniu się do nadejścia DVB-T2/HEVC.

25.03.2022 | Świat mediów | przeczytano: 550 razy

Telewizja Polska S.A. czasowo utrzyma nadawanie programów emitowanych na MUX-3 w dotychczasowym standardzie DVB-T/MPEG-4. Dzięki tej decyzji widzowie, których odbiorniki nie są jeszcze przystosowane do nowego standardu telewizyjnego DVB-T2/HEVC, nie utracą dostępu do najważniejszych programów TVP1, TVP2 czy TVP Info i zyskają więcej czasu na przygotowanie się do tej zmiany.

25.03.2022 | Świat mediów | przeczytano: 284 razy
Trwa kampania informacyjno-edukacyjna TVP w związku ze zmianą standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej

Telewizja Polska przypomina, nowy standard się zaczyna” pod tym hasłem wystartowała ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna TVP dla widzów naziemnej telewizji cyfrowej, których już od marca 2022 roku czeka zmiana standardu nadawania. Twarzami kampanii są: Elżbieta Jaworowicz, Rafał Patyra i Rafał Brzozowski, a spoty z ich udziałem emitowane są na antenach Telewizji Polskiej oraz w internecie. W spotach radiowych występują Przemysław Babiarz i Małgorzata Ostrowska-Królikowska.

21.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 643 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764