logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MUX-8: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32

Spółki CDA S.A. oraz Emitel S.A. zawarły umowę na świadczenie usług dodatkowych w multipleksie ósmym, dzięki czemu aplikacja z filmami i serialami CDA Premium dostępna będzie dla odbiorców MUX-8 telewizji naziemnej od 1 marca 2023 roku. Tym samym CDA jest pierwszą niezależną polską platformą SVOD, która dostępna będzie dla widzów naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce.

02.03.2023 | przeczytano: 365 razy

W styczniu 2023 roku kończy się umowa między Telewizją Polską a spółką Emitel, dotycząca usługi nadawania na MUX-8 programów TVP Kultura i TVP Kobieta. Kanały te nie znikają z naziemnej telewizji cyfrowej. Od 3 stycznia 2023 roku będą emitowane na nadającym w nowym standardzie DVB-T2/HEVC - multipleksie szóstym.

23.12.2022 | przeczytano: 781 razy

Od 29 września program TVP Kultura ponownie będzie dostępny z multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej w wysokiej rozdzielczości sygnału (HD).

30.09.2022 | przeczytano: 291 razy

Program pierwszy ukraińskiej telewizji publicznej UA1, jest dostępny dla widzów telewizji naziemnej, posiadających telewizory podłączone do Internetu ze standardem HbbTV, dzięki współpracy Telewizji Polskiej z Emitel.

04.03.2022 | przeczytano: 819 razy

Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku

05.08.2020 | przeczytano: 629 razy
Telewizja Metro z interaktywną technologią HbbTV

HbbTV to nowy standard telewizji hybrydowej łączący w sobie typową emisję sygnałów telewizyjnych wraz z multimedialnymi treściami dostarczanymi do telewizora przez szerokopasmowy Internet. Od 26  marca br. potencjał tej interaktywnej funkcji będzie można przetestować na kanale METRO. W ramach usługi widzowie stacji otrzymali dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Jest ona dostępna przy odbiorze kanału na MUX-8.

30.03.2020 | przeczytano: 366 razy

W poniedziałek, 2 marca 2020 roku, kanał Zoom TV osiągnął 1,54% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, live), co jest rekordowym dziennym wynikiem Zoom TV i najlepszym dziennym rezultatem kanału ósmego multipleksu od początku 2018 roku.

03.03.2020 | przeczytano: 480 razy

W listopadzie 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49*), co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z listopadem 2018. Tym samym kanał powtórzył swój rekordowy miesięczny wynik z maja tego roku i uzyskał najwyższą miesięczną oglądalność spośród wszystkich kanałów ósmego multipleksu (MUX-8).

03.12.2019 | przeczytano: 411 razy

W maju 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest rekordowym miesięcznym wynikiem tego kanału i jednocześnie najlepszym miesięcznym rezultatem jednej stacji spośród wszystkich, które rozpoczęły nadawanie na ósmym multipleksie (MUX-8) jesienią 2016 roku.

03.06.2019 | przeczytano: 356 razy

W poniedziałek, 4 lutego 2019 roku, Zoom TV osiągnął 1,39% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest zarówno rekordowym dziennym wynikiem tego kanału, jak i najlepszym dziennym rezultatem jednej stacji w historii ósmego multipleksu (MUX-8).

05.02.2019 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764