logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Tajemnice szafy i Małgorzata Socha w kampanii salonów Agata

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie kolejny z serii spotów salonów Agata, który podobnie jak poprzednie, dostarcza dużej dawki humoru. Kampania „Dla każdego coś” z udziałem Małgorzaty Sochy nieustannie zaskakuje widzów zabawnymi dialogami i ciekawą kreacją. W najnowszym spocie Ambasadorka marki doradza w wyborze szafy, która skryje wszystko, nawet największy bałagan.

01.08.2019 | przeczytano: 325 razy
Małgorzata Socha w spocie salonów AgataZobacz wideo

Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.

12.06.2019 | przeczytano: 642 razy
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.

01.02.2019 | przeczytano: 512 razy
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia

Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak czy Karol Wójcicki? Na konferencji prasowej Polski Czerwony Krzyż ujawnił kulisy swojej niestandardowej akcji.

16.10.2018 | przeczytano: 409 razy
Tajemnicze billboardy: głodni sceny, zwycięstw i wolności

Od początku października w polskich miastach oglądać można kampanię, w której znane osoby – artyści, sportowcy i przedstawiciele świata nauki – otwarcie przyznają, że są głodne. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że głód dotyczy w tym przypadku abstrakcyjnych pojęć. Raczej nie ma nic wspólnego z prawdziwym głodem. Tak, tak… my też jesteśmy lekko zdezorientowani.

08.10.2018 | przeczytano: 470 razy
Value Media startuje z kampanią promującą nowy model Jaguara

Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Za adaptację spotu odpowiadała agencja TVN Media. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media (Group One) a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon (również Group One).

05.03.2018 | przeczytano: 433 razy
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

25.05.2017 | przeczytano: 2979 razy
Małgorzata Socha w kampanii marki Emolium

Małgorzata Socha, która ostatnio po razu drugi została mamą, zaangażowała się w kampanię „Wspieramy Was od 1. dnia” marki Emolium. Aktorka włączyła się w inicjatywę wspierania rodziców w ich codziennych wyzwaniach. W ramach kampanii przygotowano szereg angażujących działań zarówno dla obecnych, jak i przyszłych rodziców. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać lunch z aktorką.

25.05.2017 | przeczytano: 2842 razy
Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata

Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji jest podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków.

31.03.2017 | przeczytano: 1428 razy
Małgorzata Socha ambasadorką Centrum Handlowego Forum

Małgorzata Socha, ikona mody i stylu, czołowa polska aktorka, powróciła do Gliwic w roli ambasadorki Centrum Handlowego FORUM. W 2015 roku wystąpi we wszystkich kreacjach reklamowych tego centrum i weźmie udział w najważniejszych wydarzeniach. Najnowsza kampania „Magic moments” jest apoteozą radosnych chwil i celebracji życia. Zdjęcia do kampanii wykonał wybitny polski fotograf modowy Marcin Tyszka.
„Magiczne momenty” to wspólny mianownik wszystkich fotografii. Utrzymanych w klimacie beztroski, relaksu, a zarazem w subtelnym i zmysłowym stylu. Mieszkańcy Górnego Śląska mogą je oglądać na nośnikach reklamowych od 1 marca, tj. początku wiosennej odsłony kampanii. Jednej z kilkunastu.

03.03.2015 | przeczytano: 378 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764