logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Fotomontaż? 40 osób w fotograficznej sesji SOS Wiosek Dziecięcych

1 zdjęcie, 2 miesiące przygotowań, 40 osób na 40 lat SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Wśród zaproszonych gwiazdy ekranu, artyści, sportowcy i osoby na co dzień pomagające dzieciom – wszyscy razem stanęli przed jednym obiektywem, aby głośno krzyknąć: „Czas to miłość!”. Ta wyjątkowa sesja z rozmachem pokazuje, że czasu nie można cofnąć, jednak można go komuś podarować. 

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 380 razy
Pierwsze mieszkanie w kampanii salonów Agata

Salony Agata po raz kolejny witają nas dynamicznym duetem Synowej i Teściowej u boku doświadczonego projektanta wnętrz, z którym konkurują.  Ambasadorzy doradzają młodym klientom w kwestii urządzenia swojego pierwszego mieszkania. Co teraz, dzięki Salonom Agata może być tańsze, dzięki specjalnym ofertom promocyjnym.

27.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 843 razy
TVN podsumowuje obchody 25-lecia

2022 rok minął stacji TVN – należącej do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery – pod hasłem 25-lecia. Ćwierć wieku temu powstała silna i niezależna polska stacja telewizyjna, która z rodzinnej firmy stała się integralną częścią jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Obchody jubileuszu rozpoczęły się w sierpniu podczas Top of the Top Sopot Festival, a zwieńczone zostały wyjątkową imprezą urodzinową z udziałem pracowników i współpracowników, która odbyła się w grudniu w warszawskim EXPO XXI. TVN Warner Bros. Discovery celebrował 25-lecie głównej stacji grupy także podczas wydarzenia TEDx Wiertnicza Street oraz specjalnych odcinków popularnych programów.

20.01.2023 | Świat mediów | przeczytano: 845 razy
Kampania „Mama Ma Siłę”

Instagramowi Twórcy solidaryzują się z mamami, które każdego dnia opiekują się chorymi dziećmi w szpitalach onkologicznych. Na swoich profilach publikują zdjęcia obrócone do góry nogami - na znak wsparcia dla OnkoMam.

01.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 765 razy

Sześć Telekamer Tele Tygodnia 2021, sukces Playera oraz świetne wyniki programów i kanałów od startu wiosennej ramówki - to bilans ostatnich tygodni w TVN Grupa Discovery.

15.03.2021 | Świat mediów | przeczytano: 317 razy
Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy przygotowany przez Salony Agata. To kontynuacja zabawnych perypetii Synowej i Teściowej, których role odgrywają Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. W najnowszej odsłonie kampanii zaprezentowana została oferta mebli kuchennych Qubik wraz z 15-letnią, bezpłatną gwarancją.

03.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 1626 razy
Nowa platforma marki Agata – noiladnie.pl

Chcesz odświeżyć swoje mieszkanie, ale brakuje Ci pomysłu? Nie masz środków na wsparcie architekta? Marka Agata przychodzi z pomocą! Rusza portal noiladnie.pl, który dostarczy inspiracji i przybliży marzenia o funkcjonalnych, pięknych wnętrzach. Co zrobić, by zdobyć bezpłatny projekt metamorfozy?

07.12.2020 | Świat mediów | przeczytano: 1424 razy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie spot Salonów Agata z najnowszą historią z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki. Podobnie jak poprzednie kreacje reklamowe, nowy spot także zaskakuje widzów nieszablonową i humorystyczną konwencją. Małgorzata Socha ponownie wciela się w rolę doradcy, który potrafi pomóc w zakupie nawet najbardziej wymagającym klientom.

13.02.2020 | Z rynku | przeczytano: 369 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.

07.11.2019 | Świat mediów | przeczytano: 641 razy
Tajemnice szafy i Małgorzata Socha w kampanii salonów Agata

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie kolejny z serii spotów salonów Agata, który podobnie jak poprzednie, dostarcza dużej dawki humoru. Kampania „Dla każdego coś” z udziałem Małgorzaty Sochy nieustannie zaskakuje widzów zabawnymi dialogami i ciekawą kreacją. W najnowszym spocie Ambasadorka marki doradza w wyborze szafy, która skryje wszystko, nawet największy bałagan.

01.08.2019 | Z rynku | przeczytano: 1459 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764