logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Małgorzata Socha: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie spot Salonów Agata z najnowszą historią z udziałem Małgorzaty Sochy, ambasadorki marki. Podobnie jak poprzednie kreacje reklamowe, nowy spot także zaskakuje widzów nieszablonową i humorystyczną konwencją. Małgorzata Socha ponownie wciela się w rolę doradcy, który potrafi pomóc w zakupie nawet najbardziej wymagającym klientom.

13.02.2020 | przeczytano: 75 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.

Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie Play prowadzonym przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem Prezesa Polskiego Związku Piłki Nożnej stał się numerem jeden w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu. Użytkownikom serwisu spodobała się w tym miesiącu także historia Natalii - pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2 - elektronicznego tłumacza mowy.

07.11.2019 | przeczytano: 158 razy
Tajemnice szafy i Małgorzata Socha w kampanii salonów Agata

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie kolejny z serii spotów salonów Agata, który podobnie jak poprzednie, dostarcza dużej dawki humoru. Kampania „Dla każdego coś” z udziałem Małgorzaty Sochy nieustannie zaskakuje widzów zabawnymi dialogami i ciekawą kreacją. W najnowszym spocie Ambasadorka marki doradza w wyborze szafy, która skryje wszystko, nawet największy bałagan.

01.08.2019 | przeczytano: 524 razy
Małgorzata Socha w spocie salonów AgataZobacz wideo

Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.

12.06.2019 | przeczytano: 1302 razy
Wystartowała II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU.

01.02.2019 | przeczytano: 579 razy
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia

Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Michał Pazdan, Ewa Szabatin, Mikołaj Cieślak czy Karol Wójcicki? Na konferencji prasowej Polski Czerwony Krzyż ujawnił kulisy swojej niestandardowej akcji.

16.10.2018 | przeczytano: 448 razy
Tajemnicze billboardy: głodni sceny, zwycięstw i wolności

Od początku października w polskich miastach oglądać można kampanię, w której znane osoby – artyści, sportowcy i przedstawiciele świata nauki – otwarcie przyznają, że są głodne. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że głód dotyczy w tym przypadku abstrakcyjnych pojęć. Raczej nie ma nic wspólnego z prawdziwym głodem. Tak, tak… my też jesteśmy lekko zdezorientowani.

08.10.2018 | przeczytano: 528 razy
Value Media startuje z kampanią promującą nowy model Jaguara

Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Za adaptację spotu odpowiadała agencja TVN Media. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media (Group One) a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon (również Group One).

05.03.2018 | przeczytano: 460 razy
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

25.05.2017 | przeczytano: 3000 razy
Małgorzata Socha w kampanii marki Emolium

Małgorzata Socha, która ostatnio po razu drugi została mamą, zaangażowała się w kampanię „Wspieramy Was od 1. dnia” marki Emolium. Aktorka włączyła się w inicjatywę wspierania rodziców w ich codziennych wyzwaniach. W ramach kampanii przygotowano szereg angażujących działań zarówno dla obecnych, jak i przyszłych rodziców. Jedną z zaplanowanych atrakcji jest możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać lunch z aktorką.

25.05.2017 | przeczytano: 2861 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764