logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Florek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Start własnego Brand Journala na Prowly

Komunikacja z mediami jest jednym z kluczowych elementów działań PR Grupy Pracuj. Nowe biuro prasowe Grupy miało być miejscem, w którym dziennikarze - w wygodny dla siebie sposób - odnajdą wszystkie potrzebne informacje. Aby mieć pewność, że tak będzie, zespół PR przygotował media do korzystania z nowego serwisu i wszystkich funkcji oferowanych przez platformę Prowly.

13.10.2017 | przeczytano: 1643 razy
Kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę” z udziałem Macieja Florka

21 kwietnia br. rozpocznie się trzymiesięczna kampania wizerunkowa marki „Czas na Herbatę”, w której udział weźmie Maciej „Gleba” Florek. Stanowi ona element działań promujących 20-lecie marki na polskim rynku. Kampania będzie realizowana zarówno w serwisach społecznościowych marki Czas na Herbatę, jak i Macieja Florka.

21.04.2017 | przeczytano: 397 razy
Gala Golden Arrow 2013

Podczas gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał tytuł Agencji Socialmediowej Roku, zdobyła go Lubię To – Social Media Agency. Jej biznes wzrósł niemal dwukrotnie, przede wszystkim dzięki nowym klientom.

01.07.2013 | przeczytano: 1436 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764