logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Kot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy

Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych powierzchni biurowych. Bayer niedawno świętowało swoją dziesiątą rocznicę obecności w Olivia Centre. To jedna z najdłużej rezydujących firm w Olivii, zatem przyszedł czas na całkowitą odmianę wnętrz zgodnie z obecnymi trendami. 

19.04.2024 | przeczytano: 318 razy
Facebook otwiera centrum obsługi MŚP na Europę Środkowo-Wschodnią w Gdańsku

Społecznościowy gigant otworzył swoje centrum operacyjne w Oliwie. W pierwszym okresie stworzonych zostało 80 miejsc, a do 2023 roku zespół rozszerzy się do 500 osób. Oddział zajmować się będzie wsparciem firm z sektora MŚP w zakresie ich kampanii promocyjnych na Facebooku i aplikacjach z nim powiązanych.

27.09.2021 | przeczytano: 503 razy

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.

04.03.2021 | przeczytano: 229 razy
Martyna Kotwiła - sprinterka, która pobiła wynik Szewińskiej ambasadorem 4F

Martyna Kotwiła to talent na miarę Ireny Szewińskiej! Zawodniczka, która na zeszłorocznych mistrzostwach kraju, pobiła rekord ikony polskiej lekkoatletyki na dystansie 200 metrów, właśnie dołączyła do grona Ambasadorów marki 4F.

04.02.2019 | przeczytano: 2199 razy
Gwiazdy sportu i klienci Lotosu w specjalnych koszulkach kibica

Błaszczykowski, Stoch oraz Kubica mają już wyjątkowe koszulki kibica, które od 23 maja dostępne są dla wszystkich klientów stacji paliw LOTOS. Aby zdobyć jedną z nich wystarczy zbierać naklejki, które otrzymuje się za zatankowanie paliwa lub zakupy produktów marek własnych – Cafe Punkt, LOTOS i Dynamic. Promocja potrwa do 17 lipca lub do wyczerpania zapasów.

29.05.2018 | przeczytano: 1061 razy
Lotos nagrodzony za sponsoring i marketing sportowy

Podczas XIV Gali Sportu i Biznesu Grupa LOTOS otrzymała nagrody w kategoriach „Sponsor Sportu” oraz „Kampania Marketingowa” za dokonania sponsoringowe w 2017 roku i kampanię „NAJ nie bierze się znikąd”. Grupa LOTOS po raz kolejny została uhonorowana prestiżowymi nagrodami Biznesu Sportowego - Statuetkami DEMES promującymi osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

23.03.2018 | przeczytano: 612 razy
Dziękuję Ci Mamo: Maciej Kot ambasadorem kampanii Procter & Gamble

Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora czwartej polskiej odsłony światowej kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci Mamo”. W projekt, doceniający wszystkie polskie mamy, zaangażował się skoczek narciarski Maciej Kot.

12.01.2018 | przeczytano: 1198 razy
Polscy olimpijczycy motywują w kampanii BridgestoneZobacz wideo

Wytrwałe dążenie do wyznaczonego celu to dla sportowca warunek konieczny, by osiągnąć sukces. Do tego jednak potrzebna jest umiejętność przezwyciężania problemów – podkreślają przedstawiciele każdej z dziedzin sportu. Historie dwojga olimpijczyków – ambasadorów nowej kampanii Bridgestone „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko” – mają być inspiracją dla zwykłych ludzi, aby mimo przeciwności losu realizowali swoje marzenia.

11.01.2018 | przeczytano: 1060 razy
Najlepsi polscy skoczkowie w nowej kampanii Lotosu

W Nowy Rok Grupa LOTOS wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „NAJ nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy „Sonda2” w Telewizji Polskiej.

03.01.2018 | przeczytano: 1158 razy
Hypercrew rozpoczyna współpracę z marką odzieżową 4F

Po wygranym w styczniu przetargu na obsługę projektów z obszaru digital agencja hyperCREW rozpoczęła  współpracę z marką odzieży sportowej 4F. Pierwszym projektem agencji dla tej marki jest przygotowanie wizerunkowego serwisu www.4f.com.pl skierowanego do konsumentów. Pierwsza odsłona serwisu startuje dziś, jego celem jest wsparcie kampanii promocyjnej wiosennej kolekcji odzieży 4F.

13.03.2015 | przeczytano: 1135 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764