logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maciej Stuhr: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Nowa oferta programowa stacji TVN

Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i lubianych hitów.

02.02.2023 | przeczytano: 580 razy
Jesienna oferta programowa TVN Warner Bros. Discovery

TVN Warner Bros. Discovery oferuje widzom najbardziej zróżnicowaną i kompletną ofertę programową.  Od telewizji, przez serwisy streamingowe, aż do produkcji kinowych. Najlepsze seriale, rozrywka, sport, newsy, programy lifestylowe, filmowe nowości, produkcje dokumentalne i audycje dla dzieci są tej jesieni na wyciągnięcie ręki.

26.08.2022 | przeczytano: 616 razy
Także branża reklamowa wspiera zbiórkę na Bayraktara dla Ukrainy

W stworzonej przez publicystę Sławomira Sierakowskiego zbiórce można wziąć udział pod adresem https://zrzutka.pl/bayraktar. Wsparło ją już ponad 171 tys. osób, które przekazały ponad 19 mln zł na drona Bayraktar dla ukraińskiej armii. Akcję wspierają dziesiątki celebrytów i influencerów, Żenia Klimakin – ukraiński dziennikarz mieszkający w Polsce, dział marketingu zrzutka.pl, agencja K2 Create (Grupa K2), Metromedia i Jet Line.

23.07.2022 | przeczytano: 1173 razy (komentarzy: 1)
„Pierwsza pomoc ludzkości” – kurs pierwszej pomocy, który uczy tolerancji

Czy w obliczu zagrożenia jesteśmy w stanie przełamać nasze stereotypy, by ratować życie uchodźczyni, bezdomnego czy osoby genderqueer? Czy szkolenie pierwszej pomocy może być jednocześnie lekcją tolerancji? Bank BNP Paribas we współpracy z najstarszą polską organizacją humanitarną – Polskim Czerwonym Krzyżem, stawiają nam wszystkim pytanie, czy udzielilibyśmy pierwszej pomocy nieznajomemu? Tym samym obie instytucje, wraz z agencją VMLY&R, startują z projektem „Pierwsza pomoc ludzkości”.  

08.04.2022 | przeczytano: 769 razy

Całodzienny „Koncert noworoczny” na antenie Radia Nowy Świat to wyjątkowy czas spotkań, życzeń, szczerych rozmów i najpiękniejszej muzyki świata. Rozpocznie go rozmowa Wojciecha Manna z Olgą Tokarczuk. Nasza noblistka wybrała właśnie Radio Nowy Świat, by złożyć życzenia wszystkim, którzy wkraczają w 2022 rok.

30.12.2021 | przeczytano: 572 razy
Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i „adopcji” leśnych pszczół

Nice To Fit You, jeden z wiodących cateringów dietetycznych, w najnowszej kampanii odpowiada na rosnące potrzeby współczesnych konsumentów, poszukujących jakościowych produktów roślinnych. Promuje swoją certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół.

27.12.2021 | przeczytano: 585 razy
Diety pudełkowe coraz częściej inwestują w reklamę

Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek diet cateringowych wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. Zatrudnia także gwiazdy, które stają się ambasadorami marek.

12.10.2021 | przeczytano: 470 razy
Nowa digitalowa platforma komunikacji Nice To Fit You

1 października 2021 r. wystartowała przełomowa dla marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You kampania digitalowa "można? można!", stworzona przez agencję H2O Creative. Oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują topowi polscy aktorzy Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Potrwa do okresu świątecznego w grudniu.

06.10.2021 | przeczytano: 665 razy
Piotr Fronczewski w najnowszym podcaście Mistrzowie Słowa

W sobotę, 8 maja br. na Wyborcza.pl pojawił się 10. odcinek podcastu "Mistrzowie Słowa", w którym mistrzowie sceny czytają mistrzów pióra - wybitne aktorki i wybitni aktorzy prezentują najlepsze teksty dziennikarek i dziennikarzy "Gazety Wyborczej". Najnowsza część podcastowej serii, w związku z 32. urodzinami "Gazety Wyborczej", to wspomnienie początków dziennika - Piotr Fronczewski czyta w niej tekst Piotra Lipińskiego "Orgazm z przydziału. Oto dzień, w którym ukazaliśmy się po raz pierwszy". Tej i innych odsłon podcastu "Mistrzowie Słowa" mogą słuchać członkinie i członkowie Klubu Wyborcza.pl oraz subskrybenci TOK FM Premium.  

10.05.2021 | przeczytano: 471 razy
Rusza pierwsza kampania reklamowa Erli.pl

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej ERLI.pl – nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych już 7  kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap kampanii potrwa do czerwca 2021 roku.

07.04.2021 | przeczytano: 973 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764