logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Madogz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
„Definicja Brzmienia” – nowy projekt muzyczny Czwórki

Radiowa Czwórka przygotowała nowy, digitalowy projekt muzyczny – „Definicja Brzmienia”. W jego ramach wyemitowany zostanie cykl filmów edukacyjno-dokumentalnych poświęconych historii różnych gatunków muzyki elektronicznej.

22.04.2020 | przeczytano: 201 razy
„Nie kupuj – naprawiaj” z Fixly.pl

Blisko połowa Polaków deklaruje, że zamiast kupować nowe przedmioty i urządzenia, stara się naprawić te już posiadane, dając im w ten sposób „drugie życie”. Zachęca do tego również Fixly, który w ramach kampanii „Nie kupuj – naprawiaj” zgromadził w jednej kategorii usługi związane z oddawaniem starych lub zepsutych sprzętów w ręce specjalistów od napraw.

17.02.2020 | przeczytano: 351 razy

Agencja Madogz wygrała przetarg na obsługę firmy Gaspol w kanale digital. Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji firmy w social media z uwzględnieniem działań niestandardowych.

30.09.2019 | przeczytano: 130 razy
Kampania „Ruszaj w miasto z Going.”

„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Kampania obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.

25.07.2019 | przeczytano: 322 razy
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).

27.05.2019 | przeczytano: 271 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764