logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Banasik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

20 kwietnia odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród zwycięzcom oraz nominowanym Young Creatives Cannes, w którym to nagrodą główną jest wyjazd na międzynarodowy konkurs Cannes Lions.

05.05.2023 | przeczytano: 788 razy

Onet wraz z agencją K2 Create i Amnesty International Polska przeprowadził akcję społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację kobiet w Katarze. Równolegle z tym, co dzieje się aktualnie na boiskach podczas mundialu, organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę na prawa kobiet w Katarze.

23.12.2022 | przeczytano: 461 razy

Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.

25.04.2022 | przeczytano: 495 razy
Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create

W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).

26.01.2022 | przeczytano: 707 razy

Agencja reklamowa K2 Create (Grupa K2) wystartowała z programem stażowym „Przyszli Dyrektorzy”, kierowanym do młodych i utalentowanych studentów.

10.12.2021 | przeczytano: 254 razy

Magdalena Banasik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).

04.11.2021 | przeczytano: 572 razy
Marcin Prokop nową twarzą technologii w kampanii UPC

Ruszyła kampania UPC, w której obok brand hero UPCeusza pojawił się nowy bohater – Marcin Prokop. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).

20.09.2021 | przeczytano: 502 razy
K2 przedstawia Usługi Komórkowe UPC

Agencja kreatywna K2 przygotowała najnowszą odsłonę kampanii dla UPC.

18.02.2021 | przeczytano: 848 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764