logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Ignatowicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6

Ubezpieczyciel po raz czwarty jest partnerem konkursu. W ramach inicjatywy wybrany przez LINK 4 i Papaya New Directors twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem. Dane Narodowego Funduszu Zdrowia pokazują bowiem, że z roku na rok rośnie liczba dzieci i młodych osób cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe. Dlatego tak ważne jest uświadamianie dorosłych i zwrócenie uwagi na ten często ukryty problem, również poprzez środki artystycznego wyrazu.

21.08.2023 | przeczytano: 373 razy

Oliwia Bosomtwe z początkiem listopada obejmie stanowisko redaktorki naczelnej NOIZZ.pl. Filip Połoska, dotychczas sprawujący tę funkcję, odchodzi z firmy z końcem października. W NOIZZ nowe role obejmą też Magdalena Ignatowicz i Michał Bachowski.

16.10.2020 | przeczytano: 651 razy

Ofeminin.pl umacnia swoją pozycję jako lider serwisów kobiecych w Polsce. Według danych Gemius/PBI w sierpniu miał 4,25 mln RU. Serwis opiera swoją strategię na idei siostrzeństwa – wspieraniu kobiet przez kobiety i poruszaniu jeszcze większej liczby ważnych dla nich tematów.  Na łamach Ofeminin pojawiły się nowe cykle wydawnicze poświęcone emocjom, zdrowiu fizycznemu i psychicznemu oraz doświadczeniom macierzyńskim.

02.10.2020 | przeczytano: 409 razy
Noizz.pl stawia na #actvertising i kampanie z przesłaniem

NOIZZ.pl wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Serwis będzie tworzyć przekazy reklamowe tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości. Ringier Axel Springer Polska, którego częścią jest NOIZZ.pl, jest partnerem inicjatywy ONZ – UN Global Compact – skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. NOIZZ będzie też namawiać inne serwisy, agencje czy domy mediowe do kształtowania takich kampanii reklamowych.

15.06.2020 | przeczytano: 388 razy

Ofeminin, serwis należący do Ringier Axel Springer Polska, rozpoczyna akcję „Ciałolubność”, która wspiera życie wzgodzie z samym sobą oraz akceptację swojego ciała.

20.09.2019 | przeczytano: 380 razy (komentarzy: 6)
Nowa odsłona Ofeminin.pl

Odświeżony serwis Ofeminin.pl debiutuje w nowej szacie graficznej z kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Obok nowej wersji graficznej serwisu na nowo napisano strategię redakcyjną i brandową. Nowością w Ofeminin jest także Klub Shoppingowy – innowacyjna platforma e-commerce.

24.05.2019 | przeczytano: 1478 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764