logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magdalena Wysocka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Kim są polscy użytkownicy Tiktoka?

TikTok cieszy się ogromną sympatią swoich użytkowników – aż 82,2% z nich deklaruje, że lubi tę platformę – w tym blisko 33% bardzo. Co stoi za tak dobrym wynikiem? Czy TikTok potrafi wpłynąć nasz nastrój? Czego szukają na platformie poszczególne grupy użytkowników i które marki radzą sobie najlepiej w tym środowisku? Odpowiedzi na te pytania dostarcza najnowszy raport agencji GetHero, stworzony wspólnie z Uniwersytetem SWPS.

26.10.2022 | przeczytano: 520 razy
Gethero wzmacnia zespół i awansuje managerów. Powstaje też nowy dział

Od początku roku do zespołu wrocławskiej agencji dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział, który zajmie się skautingiem i oceną potencjału początkujących twórców.

21.03.2022 | przeczytano: 1075 razy
Czwarta edycja badania „Kim są polscy użytkownicy Tiktoka?”

Agencja GetHero ogłosiła start kolejnej edycji badania pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”. W najbliższych tygodniach wspólnie z ekspertami Uniwersytetu SWPS zespół agencji zapyta społeczność TikToka m.in. o to, za co najbardziej cenią aplikację.

18.03.2022 | przeczytano: 717 razy
Polscy użytkownicy Tiktok pod lupą [INFOGRAFIKA]

Blisko 52% użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu. W czym tkwi jej fenomen i jak zmieniła się społeczność tej platformy? Jaki procent stanowią starsi użytkownicy? Agencja GetHero wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SPWS zbadała polskich użytkowników TikToka, a wyniki badań zaprezentowano w trzeciej odsłonie raportu.

12.07.2021 | przeczytano: 899 razy

Kim są i jak zachowują się młodsi i starsi użytkownicy TikToka? Odpowiedzi na to oraz wiele innych pytań będzie można poznać już 26 maja podczas bezpłatnego webinarium, organizowanego w ramach GetHero Academy. Podczas wydarzenia online przedpremierowo zostaną zaprezentowane częściowe wyniki raportu TikTok 2021, opracowanego przez agencję  GetHero we współpracy z Uniwersytetem SPWS.

24.05.2021 | przeczytano: 387 razy
Agencja Gethero rusza z bezpłatnymi webinarami

Agencja GetHero rusza z bezpłtanymi webinarami. W ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero, każdy chętny internauta będzie mógł wziąć udział w bezpłatnych wydarzeniach online i zgłębić swoją wiedzę w obszarach influencer marketingu i mediów społecznościowych. Pierwsze spotkanie online poświęcone platformie TikTok odbędzie się 21 października.

20.10.2020 | przeczytano: 670 razy
Ile czasu średnio trwa wideo na Tiktoku?

TikTok zdobywa coraz większe uznanie użytkowników na całym świecie. W lutym br. aplikacja odnotowała rekordową ilość pobrań - 113 mln. Agencja GetHero z Wrocławia przeprowadziła kolejne badania dot. TikToka. Dowiadujemy się z nich m.in. ile czasu trwa przeciętne nagranie w aplikacji oraz jak długie wideo na TikToku powinno się nagrywać, aby utrzymać uwagę użytkowników.

28.04.2020 | przeczytano: 7742 razy

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że twórcy tworzą kreatywne treści z udziałem marek, a co czwarty decyduje się na zakupy pod wpływem reklamy, którą zobaczył na kanale TikTokera. Agencja GetHero po raz drugi przeprowadziła badania społeczności TikTok, dzięki którym możemy m.in. poznać preferencje jego użytkowników.

13.03.2020 | przeczytano: 1364 razy
Ciekawe treści, dobra zabawa i kreatywne materiały, czyli za co kochamy TikToka?

Badania przeprowadzone przez agencję GetHero wykazały, że zdecydowana większość użytkowników aplikacji TikTok ma do niej pozytywny stosunek. Niemal 90% respondentów zaznaczyło, że “bardzo lubi” lub “lubi” platformę. Skąd bierze się tak duże przywiązanie do niej?

11.03.2020 | przeczytano: 892 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764