logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maison : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Akomex: Czy etykieta jeszcze ma znaczenie?

Etykieta umieszczona na produkcie to jeden z pierwszych elementów przyciągających uwagę konsumenta. Aż 73% konsumentów zadeklarowało w badaniach Maison & Partners, że czyta etykiety produktów spożywczych. Jak zauważa Szymon Polkowski, Dyrektor Produkcji w DrukPaku (Grupa Akomex), etykieta produktu nie ogranicza się już jedynie do funkcji informacyjnej, lecz stała się kluczowym elementem budującym tożsamość marki. Wpływa także na postrzeganie produktu przez konsumenta. Im staranniej jest wykonana etykieta, tym bardziej atrakcyjny staje się produkt dla potencjalnego nabywcy.

21.12.2023 | przeczytano: 548 razy
Karton Stora Enso Ensocoat w nowych opakowaniach Givenchy

Wytwarzany przez Stora Enso karton Ensocoat został wybrany przez LVMH – firmę działającą w branży kosmetyków luksusowych z myślą o jej nowym zapachu marki Givenchy. Decyzja ta – jak podkreśla nordycki producent – wynikała z zapewnienia LVMH, że Ensocoat spełni najwyższe standardy pod każdym względem: jakościowym, wizualnym, jak też pod względem sztywności i walorów haptycznych.

05.10.2023 | przeczytano: 420 razy

Media społecznościowe stały się ważną częścią naszego życia. W ciągu ostatnich trzech dekad obserwowaliśmy przyśpieszoną ewolucję tego, w jaki sposób prowadzone są interakcje społeczne. Upowszechnienie telefonów komórkowych doprowadziło do zmiany rutynowej komunikacji z tej prowadzonej osobiście lub głosowo, na reprezentowaną przez SMSy komunikację tekstową. Krótkie formy uzupełnione zostały przez darmowe internetowe komunikatory i sieci społecznościowe, wyposażone w zintegrowane narzędzia komunikacyjne – takie jak najpierw Grono czy NaszaKlasa, a następnie Facebook. W przyśpieszającym świecie, w którym globalna komunikacja przestała być technicznie trudnym czy drogim procesem, błyskawiczny sukces odniosły platformy pozwalające na nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów – lokalnie oraz globalnie. Polacy chętnie zaadoptowali nowe rozwiązania. Jak jednak korzystają z nich dzisiaj? Smartney wspólnie z Domem Badawczym Maison zdecydował się poszukać odpowiedzi na to pytanie.

28.04.2023 | przeczytano: 474 razy
Sylwia Wojtkowska awansowała na Event Managera w Walk Events

Sylwia Wojtkowska, dotychczas Event Executive w agencji Walk Events, awansowała na stanowisko Event Managera. Z firmą związana jest od kwietnia 2022 roku. Obecnie odpowiedzialna jest za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami oraz współpracę z dostawcami.

17.04.2023 | przeczytano: 615 razy
Co trzeci właściciel firmy myśli o tym, aby ją zamknąć

Z raportu Assay Biznes wynika, że już prawie co trzeci przedsiębiorca myśli o zamknięciu swojej firmy, a co piąty – o jej sprzedaży. Połowa chętnie zamieniłaby własną działalność gospodarczą na pracę na etacie. Poza wojną, galopującą inflacją czy zerwanymi łańcuchami dostaw przedsiębiorcom sen z powiek spędza Polski Ład. 82 proc. z nich przyznaje, że nie rozumie wprowadzonych w nim zmian, a podobny odsetek deklaruje, że w związku z reformą zwiększyły się ich obciążenia podatkowe. Jak szacują, po wprowadzeniu reformy stracili 2346 zł miesięcznie.

04.07.2022 | przeczytano: 1104 razy
Together Group tworzy grupę agencji specjalizujących się w segmencie dóbr luksusowych i stylu życia

Together Group, międzynarodowa organizacja skupiająca czołowe w branży agencje działające w sektorze dóbr luksusowych i stylu życia, poinformowała dzisiaj o nabyciu znacznej ilości udziałów w pięciu firmach prowadzonych przez jej założycieli w celu zabezpieczenia swojej pozycji kompleksowego rozwiązania w zakresie projektowania, technologii, marketingu i komunikacji dla międzynarodowych, regionalnych i lokalnych klientów.

25.02.2022 | przeczytano: 781 razy
Ostatnie odliczanie do Fotofestiwalu

Co takiego kryje się za potrzebą gromadzenia, posiadania i katalogowania fotografii? Czy kolekcjonowanie może przerodzić się w obsesję? Co stanowi o wartości fotografii, które chcemy zatrzymać przy sobie? Spragnionych obcowania z kulturą poza siecią, Fotofestiwal zaprasza do Łodzi między 6 a 23 sierpnia, a także w październiku. Program skupiać się będzie wokół nietypowych, autorskich, odważnych kolekcji fotograficznych. Wystawy w tym roku będą dostępne także w wersji online.

31.07.2020 | przeczytano: 575 razy

Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty „Małżeństwo. Droga naszego życia” była prowadzona w mediach tradycyjnych oraz social mediach. Nie tylko pozwoliła dotrzeć do licznych odbiorców z przekazem o wartości małżeństwa, ale wzbudziła też dyskusję publiczną na ten temat.

22.12.2019 | przeczytano: 261 razy
Kiedy kłamstwo staje się „prawdą hybrydową”?

  • Według 66 proc. uczestników VI Konferencji Nienieodpowiedzialni, kłamstwo nie jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży.
  • Z badania przeprowadzonego na potrzeby Konferencji wynika, że 45 proc. Polaków uważa się za rozsądnych konsumentów, odmienne zdanie mieli o reszcie rodaków – 26 proc. badanych uważa nasze społeczeństwo za zachłanne.
  • Eksperci są zdania, że firmy, które chcą odnaleźć się w nowej, zmiennej i wielobiegunowej rzeczywistości, muszą zacząć się zmieniać, inaczej zmiany te zostaną im narzucone.
  • Największymi problemami w przedsiębiorstwach są fałszywe autorytety oraz przeświadczenie pracowników o braku odpowiedzialności za czyny, w których pośredniczą.

19.11.2018 | przeczytano: 542 razy
Stalowy lew ozdobi Forum Gdańsk

Prace nad instalacją artystyczną „Lew” dobiegają końca. Za kilkanaście dni rzeźba ozdobi północno-zachodni budynek kompleksu Forum Gdańsk. Lew jest kolejnym dziełem sztuki, wykonanym przez artystę z grupy Kolektyw Forum – Tomasza Górnickiego. Kuratelę artystyczną sprawuje Galeria Your Art Maison w Warszawie.

27.04.2018 | przeczytano: 1615 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764