logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Makłowicz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35

„Nawet Robert Makłowicz nie wyskoczy z lodówki, widząc, jak wyrzucamy ich setki tysięcy rocznie.” Z takim przekazem Credit Agricole rusza z nową kampanią, w której podnosi problem wyrzucania sprzętu RTV i AGD. Do współpracy ponownie zaprosił znanego krytyka kulinarnego i podróżnika - Roberta Makłowicza.

05.04.2024 | przeczytano: 285 razy
Marka Makłowicz i Synowie z pierwszą kampanią TV

W lutym br. rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią kampanii jest emisja billboardów sponsorskich w największych stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do końca lutego br.

04.02.2024 | przeczytano: 499 razy
Lepont ze stałą obsługą PR dla marki Makłowicz i Synowie

Do grona klientów Lepont dołączyła marka Makłowicz i Synowie, która ze swoimi produktami zadebiutowała w czerwcu na rynku spożywczym Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR korporacyjnego oraz produktowego, w tym m.in. strategia komunikacji, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizacja wydarzeń specjalnych.

10.07.2023 | przeczytano: 604 razy
Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla

Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).

22.12.2022 | przeczytano: 803 razy

Od 24 października br. trwa ogólnopolska kampania marki Wild Bean Cafe z udziałem Roberta Makłowicza

18.11.2022 | przeczytano: 492 razy

Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.

07.10.2022 | przeczytano: 366 razy (komentarzy: 5)

Credit Agricole wypuścił kolejny spot w ramach swojej najnowszej kampanii w odświeżonej formule. Reklama porusza problem inflacji i promuje lokatę mobilną na 8 proc. Tym razem, bank do współpracy zaprosił Sanah.

07.10.2022 | przeczytano: 406 razy
Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet

W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.

28.09.2022 | przeczytano: 523 razy
„Niech to usłyszą” w Radiu Zet

Już wkrótce na antenie Radia ZET ruszy pierwszy radiowy serial kryminalny pt. „Niech to usłyszą”. Jego scenariusz wyszedł spod pióra Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka, a w produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd m.in.: Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza czy Margaret. Serialowi będzie towarzyszyć kampania promocyjna, obejmująca telewizję, sieci kin i outdoor.

15.09.2022 | przeczytano: 435 razy

Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile – pełną korzyści i rabaty w Klubie korzyści, a występuje w nim Robert Makłowicz.

12.09.2022 | przeczytano: 523 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764