logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mall TV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Reklama w mediach In-store i jej wpływ na konsumenta

IMS, firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadziła wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania. W jaki sposób media In-store wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?

04.07.2016 | przeczytano: 1229 razy
3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS

Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.

16.12.2015 | przeczytano: 710 razy

Internet Media Services SA (IMS) w dniu 14 sierpnia 2008 stała się właścicielem firmy Mall TV. Jest to spółka o podobnym profilu usługowym – zajmuje się projekcją reklam video na monitorach w galeriach handlowych.

21.09.2008 | przeczytano: 835 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764