logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mam Wątpliwość: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1
Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość w najnowszej kampanii digital Carexa

Marka Carex wystartowała z nową kampanią digital promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska – autorka bloga i książki Mam Wątpliwość oraz początkująca komiczka. Działania prowadzone będą na kanałach społecznościowych influencerki oraz marki Carex. Kampania rusza 15 października, w Światowym Dniu Mycia Rąk.

15.10.2020 | przeczytano: 772 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 1)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764