logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Jagodziński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.

10.02.2022 | przeczytano: 1057 razy

Wiosna w Credit Agricole to nawet do 200 zł premii dla posiadaczy 1 Konta. Bank zachęca młodych do korzystania z bankowości mobilnej i nagradza ich aktywność. Ponadto przygotował kampanię, w której przekonuje klientów młodego pokolenia, że swoje pasje można realizować także zawodowo. Jak to zrobić? Za przykład stawia historie znanych gamerów - Izaka i Stuu.

24.03.2017 | przeczytano: 437 razy
Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Justyna Piesiewicz, Ewa Brzozowska i Marcin Jagodziński dołączyli do Jury 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Projekt ruszył 17 maja. W tym roku termin zgłaszania prac został wydłużony do 5 lipca. Firmy mogą zgłaszać swoje prace w 12 kategoriach.

17.05.2016 | przeczytano: 812 razy

Już od października Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jako pierwsza uczelnia w Polsce otwiera specjalizację marketing interaktywny na studiach uzupełniających magisterskich. Stanowić to będzie doskonałe uzupełnienie oferty studiów podyplomowych RAII, czyli inicjatywy Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych powołanej do życia przez WSIiZ w zeszłym roku.

13.07.2009 | przeczytano: 1003 razy

Już 82 proc. internautów miesięcznie odwiedza serwisy społecznościowe - to 12 mln Polaków (Megapanel PBI/Gemius). Niekwestionowany lider tej kategorii Nasza-Klasa ma niemal 8 mln użytkowników i bije na głowę konkurentów. Czy Polacy oszaleli na punkcie Naszej-Klasy skoro statystycznie spędzają tam ponad 11 godzin miesięcznie? Czy oszałamiający sukces serwisów społecznościowych przekłada się na zyski z reklamy?

09.12.2008 | przeczytano: 1033 razy

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie uruchamia RAII - Rzeszowską Akademię Innowacji Internetowych. Partnerem RAII'u jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który ufundował dla najlepszego studenta stypendium pokrywające koszty studiów.

23.09.2008 | przeczytano: 1106 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764