logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kowalczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Natalia Rzewińska zastępczynią redaktora naczelnego dziennika Fakt

Z początkiem stycznia 2024 r. Natalia Rzewińska objęła funkcję zastępczyni redaktora naczelnego dziennika Fakt i w nowej roli będzie odpowiedzialna za kwestie online oraz za dalszy rozwój serwisu Fakt.pl.

02.01.2024 | przeczytano: 793 razy
Michał Piasecki zastępcą redaktora naczelnego dziennika Fakt

Michał Piasecki w roli zastępcy redaktora naczelnego Faktu dołączył do redakcji 1 grudnia br. Nowy wicenaczelny będzie odpowiedzialny za kwestie online oraz za dalszy rozwój serwisu Fakt.pl.

05.12.2023 | przeczytano: 291 razy
Fakt. 20. urodziny

Gazeta FAKT ma już 20 lat. Od momentu pierwszego wydania, które ukazało się 22 października 2003 roku, FAKT stał się nieodłącznym elementem codzienności milionów Polaków.

24.10.2023 | przeczytano: 359 razy
Ponad 35 tys. subskrypcji TOK FM Premium i premiera nowych pakietów

Platforma subskrypcyjna TOK FM Premium zmodyfikowała swoją ofertę, wprowadzając nowe pakiety „RAZEM” i „SOLO”. Usługa właśnie pobiła swój kolejny rekord i ma już ponad 35 tys. subskrypcji.

17.10.2023 | przeczytano: 294 razy
Katarzyna Kozłowska odchodzi ze stanowiska naczelnej Faktu

Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna Faktu podjęła decyzję o rezygnacji ze stanowiska. Od lipca 2023 r p.o. redaktora naczelnego będzie Marcin Kowalczyk, dotychczasowy zastępca redaktor naczelnej. Rekrutacja na stanowisko szefa/szefowej redakcji Faktu ruszy z początkiem lipca br.

11.07.2023 | przeczytano: 394 razy (komentarzy: 20)

W środę, 8 marca 2023 r. Grupa Eurozet podała pełny skład specjalnego sztabu operacyjnego odpowiedzialnego za integrację swoich zespołów. To 10 fachowców, którzy będą czuwać nad poszczególnymi obszarami działalności, m.in. stacjami muzycznymi, informacjami i publicystyką, sprzedażą, finansami, HR oraz rozwojem cyfrowym. Ich zadaniem jest sprawne i efektywne połączenie sił zespołów przystępujących jako Grupa Eurozet do rywalizacji o pozycję lidera polskiego rynku radiowego.

08.03.2023 | przeczytano: 440 razy
Dziennikarski protest po tragicznej śmierci Mikołaja Filiksa

Tragiczna śmierć niespełna 16-letniego Mikołaja Filiksa stała się wyzwaniem dla opinii publicznej, a zwłaszcza dla naszego środowiska, bo mogły się do niej przyczynić działania osób przedstawiających się tak jak my – jako dziennikarze i dziennikarki. Media publiczne – Radio Szczecin oraz TVP Info – informując 29 grudnia 2022 roku o wyroku z grudnia 2021 roku, dotyczącym osoby skazanej za czyny pedofilskie, zrobiły to bowiem w sposób, który pozwolił na łatwą identyfikację, że ofiarą było dziecko szczecińskiej posłanki Koalicji Obywatelskiej Magdaleny Filiks.

07.03.2023 | przeczytano: 1875 razy

Radio TOK FM bije nie tylko rekordy słuchalności – na koniec października 2022 r. liczba aktywnych subskrypcji TOK FM Premium, czyli dostępów do platformy podcastowej TOK FM przekroczyła 30 tys.*. W ten sposób zespół subskrypcyjny Grupy Radiowej Agory zrealizował cel w tym zakresie postawiony przed 5 laty – i to przed terminem.  

17.11.2022 | przeczytano: 349 razy

Wyjątkowe podcasty o muzyce prowadzone przez ciekawe osobowości, m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop – to Tuba, czyli nowy serwis skierowany do młodego pokolenia. Projekt Grupy Radiowej Agory ruszył w poniedziałek, 7 listopada 2022 r. pod adresem tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android, a wraz z nim kampania „It’s not just music, we share emotions” skupiona na mediach społecznościowych.

07.11.2022 | przeczytano: 401 razy
Marcin Kowalczyk dyrektorem ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory

12 lipca 2022 r. do zespołu Grupy Radiowej Agory dołączył Marcin Kowalczyk, ekspert z zakresu strategii subskrypcyjnych, który objął stanowisko dyrektora ds. transformacji cyfrowej. To nowe stanowisko w strukturach spółki, na którym Marcin Kowalczyk będzie rozwijał strategiczną dla GRA cyfrową obecność jej marek w internecie oraz przejmie odpowiedzialność za wszystkie przychody z kanałów elektronicznych i powiązane z nimi produkty, w tym ofertę subskrypcyjną TOK FM.  

12.07.2022 | przeczytano: 431 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764