logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Nagraba: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Madogz wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl

Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.

21.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 1583 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja video JELLYFILMZ powstaje w wyniku połączenia kompetencji MADOGZ i agencji AdRebellion. MADOGZ i JELLYFILMZ wejdą w skład Grupy MADOGZ, która będzie realizować zintegrowane kampanie marketingowe.

28.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 782 razy
Marcin Nagraba awansuje w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował na senior strategy plannera. Nagraba do działu kierowanego przez Pawła Ostrowskiego dołączył w czerwcu 2014 r. Przez ostatnie półtora roku pracował na stanowisku strategy plannera.

25.01.2016 | Z rynku | przeczytano: 2409 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764