logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Sienkowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek

Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.

15.08.2022 | przeczytano: 777 razy

Lucky Luciano Pictures podpisało umowę o stałej współpracy na wyłączność przy produkcji kampanii video dla marek OLX i OTOMOTO, których operatorem jest Grupa OLX sp. z o.o.

07.04.2022 | przeczytano: 568 razy
Golden Marketing Conference

Patronat Signs.pl: Golden Marketing Conference

Czy wiesz, kto wybiera, którą hulajnogą dziś pojedziesz do pracy lub obok kogo przyjdzie Ci jechać pociągiem przez 5 godzin? Te decyzje podejmuje za nas sztuczna inteligencja. Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy, a my im w tym pomagamy, dzieląc się świadomie i nieświadomie danymi na swój temat.

28.03.2022 | przeczytano: 1119 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Serwisy wchodzące w skład Grupy OLX zdecydowały o nieodpłatnym udostępnieniu powierzchni reklamowych w każdym formacie na promocję działań pomocowych dla Ukrainy i uchodźców.

28.02.2022 | przeczytano: 327 razy
3 kampanie współrealizowane przez VMLY&R dla Ikea nagrodzone w konkursie Złote Spinacze

Kampania społeczna na rzecz ochrony klimatu "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała Złotego i Srebrnego Spinacza. Projekt nagrodzono w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" została nagrodzona Srebrem w kategorii PR korporacyjny.

10.12.2021 | przeczytano: 779 razy
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1296 razy

Do XIX edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 397 zgłoszeń w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych wpłynęło 238 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 106, a do kategorii specjalnych 53 zgłoszenia.

14.09.2021 | przeczytano: 568 razy
Tomasz Oświeciński w nowej roli od OLX

OLX przedstawia nową kampanię wideo i Tomasza Oświecińskiego w zupełnie nowej roli, a właściwie w kilku. Najnowsza produkcja promuje kategorię "Praca" i zachęca do poszukiwania zatrudnienia w takich sektorach jak produkcja, budowa, transport i logistyka, handel i obsługa klienta.

08.09.2021 | przeczytano: 1264 razy
COVID-19 przestaje być motywem przewodnim w kampaniach PR

– Branża komunikacji marketingowej szybko zaadaptowała się do pandemicznej sytuacji. Wygrywaliśmy kreatywnością, nowym podejściem, elastycznością i szybkim działaniem – mówi Marcin Sienkowski, szef marketingu w OLX Polska i przewodniczący jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Jak wskazuje, koronawirus mocno wpłynął na pracę zespołów, a część wywołanych przez niego zmian zostanie w branży na stałe. Jednak pandemia powoli przestaje być już motywem przewodnim większości projektów i kampanii. – Wracamy do tego, co było wcześniej. Mam nadzieję, że kategoria covidowa w tym roku pojawi się w konkursie po raz ostatni – mówi ekspert.

30.08.2021 | przeczytano: 709 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2021

Przewodniczącym Jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

18.08.2021 | przeczytano: 1537 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764