logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Tyszka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25

Huawei zaprasza miłośników fotografii mobilnej do zainspirowania się poradami fotograficznymi przygotowanymi przez Marcina Tyszkę oraz wzięcia udziału w konkursie, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody, w tym najnowsze, flagowe smartfony – fotograficzny Huawei P50 Pro i składany Huawei P50 Pocket. Autorzy najlepszych zdjęć będą mieli również okazję zaprezentować swoje prace obok zdjęć Marcina Tyszki podczas wernisażu w Warszawie. Prace można zgłaszać do 20 lutego.

10.02.2022 | przeczytano: 460 razy

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.

26.01.2022 | przeczytano: 613 razy
Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim

Lenovo rozpoczęło kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.

12.01.2022 | przeczytano: 389 razy

Od 1 do 10 października odbędzie się trzecia edycja największej inicjatywy cyfrowo-edukacyjnej w Polce – Digital Festival. Już po raz trzeci TVN Grupa Discovery została partnerem strategicznym wydarzenia. Tegoroczna odsłona poświęcona będzie przede wszystkim rozwojowi kompetencji przyszłości.

01.10.2021 | przeczytano: 388 razy
Burda przedłużyła umowę na wydawanie Glamour w Polsce

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.

09.08.2021 | przeczytano: 278 razy

Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie Big Idei dla nowej kampanii marki Maxfliz. Do współpracy zaproszony został Marcin Tyszka.  

31.03.2021 | przeczytano: 320 razy
Walentynkowa kampania Douglas z uczestnikami Top Model

"A może się spotkamy?" – pod takim hasłem Douglas rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MODEL – Patrycja Sobolewska i Mariusz Jakubowski. Szefem artystycznym przedsięwzięcia został Marcin Tyszka.

02.02.2021 | przeczytano: 608 razy

Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain. Jury rozstrzygniętego wczoraj konkursu Effie doceniło oryginalność i skuteczność kampanii, z pomocą której marce udało się skutecznie odpowiedzieć na nieoczekiwane okoliczności biznesowe i w spektakularnie krótkim czasie wzmocnić więź emocjonalną z konsumentami.

23.11.2020 | przeczytano: 731 razy
Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei

Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.

31.07.2020 | przeczytano: 555 razy
kampania Huawei Together 2020

„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.

31.07.2020 | przeczytano: 1199 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764