logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Tyszka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Uroczysta gala drugiej edycji konkursu Paradyż Designers za nami

We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers. Podczas wydarzenia w gronie architektów, przedstawicieli mediów, partnerów biznesowych oraz zaproszonych gości uroczyście nagrodzono laureatów i wręczono pamiątkowe statuetki. Galę uświetnił występ Reni Jusis.

26.04.2023 | przeczytano: 1091 razy
Poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji konkursu Paradyż Designers

Prestiżowy konkurs dla architektów i projektantów wnętrz organizowany przez Ceramikę Paradyż dobiegł końca. Jury pod przewodnictwem Mai Ganszyniec wybrało najlepsze prace prezentujące indywidualne koncepcje współczesnego wnętrza oceniając m.in. kreatywne wykorzystanie kolorów i struktur oraz twórcze podejście do małych formatów.

15.03.2023 | przeczytano: 799 razy
TVN podsumowuje obchody 25-lecia

2022 rok minął stacji TVN – należącej do globalnego koncernu medialnego Warner Bros. Discovery – pod hasłem 25-lecia. Ćwierć wieku temu powstała silna i niezależna polska stacja telewizyjna, która z rodzinnej firmy stała się integralną częścią jednego z największych koncernów medialnych na świecie. Obchody jubileuszu rozpoczęły się w sierpniu podczas Top of the Top Sopot Festival, a zwieńczone zostały wyjątkową imprezą urodzinową z udziałem pracowników i współpracowników, która odbyła się w grudniu w warszawskim EXPO XXI. TVN Warner Bros. Discovery celebrował 25-lecie głównej stacji grupy także podczas wydarzenia TEDx Wiertnicza Street oraz specjalnych odcinków popularnych programów.

20.01.2023 | przeczytano: 747 razy
Zimowy Paradis we Flora Point - realizacja we współpracy z Ceramiką Paradyż i Marcinem Tyszką

Ceramika Paradyż od lat nie tylko wyznacza i kreuje trendy we wzornictwie przemysłowym, ale także zaskakuje odważnymi projektami. Tym razem we Flora Point w Warszawie, miejscu znanym i kochanym od lat z atmosfery, jaka panuje w okresie przedświątecznym, powstała wyjątkowa przestrzeń zaaranżowana z płytek Ceramiki Paradyż. To efekt nieszablonowej współpracy polskiego producenta z Marcinem Tyszką – fotografem, reżyserem i autorem ponad 1000 okładek światowych magazynów mody oraz kampanii reklamowych dla prestiżowych marek.

16.12.2022 | przeczytano: 1160 razy

Ceramika Paradyż, polski producent płytek ceramicznych i gresów, inauguruje drugą edycję kreatywnego konkursu „Paradyż Designers”. Architekci, projektanci wnętrz i studenci powalczą o nagrody o łącznej wartości aż 110 tys. złotych. Zostaną one przyznane najlepszym projektom wnętrz z wykorzystaniem kolekcji płytek Neve Creative by Maja Ganszyniec. Prace oceni dziewięcioosobowe jury pod przewodnictwem projektantki.

14.11.2022 | przeczytano: 424 razy

Huawei zaprasza miłośników fotografii mobilnej do zainspirowania się poradami fotograficznymi przygotowanymi przez Marcina Tyszkę oraz wzięcia udziału w konkursie, w którym do zdobycia są atrakcyjne nagrody, w tym najnowsze, flagowe smartfony – fotograficzny Huawei P50 Pro i składany Huawei P50 Pocket. Autorzy najlepszych zdjęć będą mieli również okazję zaprezentować swoje prace obok zdjęć Marcina Tyszki podczas wernisażu w Warszawie. Prace można zgłaszać do 20 lutego.

10.02.2022 | przeczytano: 705 razy

Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony będą promowane także przez ambasadora marki Roberta Lewandowskiego na jego kanałach social media. Huawei zaprosi też amatorów fotografii mobilnej do udziału w konkursie.

26.01.2022 | przeczytano: 1050 razy
Lenovo Polska nawiązuje współpracę z Kacprem Jasińskim

Lenovo rozpoczęło kampanię z Kacprem Jasińskim, półfinalistą programu „Top Model”. W ramach współpracy promowana będzie linia gamingowych komputerów Lenovo Legion.

12.01.2022 | przeczytano: 672 razy

Od 1 do 10 października odbędzie się trzecia edycja największej inicjatywy cyfrowo-edukacyjnej w Polce – Digital Festival. Już po raz trzeci TVN Grupa Discovery została partnerem strategicznym wydarzenia. Tegoroczna odsłona poświęcona będzie przede wszystkim rozwojowi kompetencji przyszłości.

01.10.2021 | przeczytano: 469 razy
Burda przedłużyła umowę na wydawanie Glamour w Polsce

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.

09.08.2021 | przeczytano: 458 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764