logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Kamiński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Żyj długo i szczęśliwie - kampania PZU

Największy polski ubezpieczyciel startuje z ogólnopolską kampanią, która ma uświadamiać jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość swojego życia. Do współpracy PZU zaprosił ekspertów - lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, który zawiera praktyczne wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej.

12.11.2021 | przeczytano: 1267 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 488 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 966 razy

Unique work to nowa firma z dziedziny profesjonalnej komunikacji medycznej, oparta na najlepszych doświadczeniach dawnej spółki G-Pharma Consulting.

04.02.2019 | przeczytano: 423 razy
Allegro, Orange i Mercedes z wyróżnieniami topdads 2017

Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty. Wyróżnionych ogłoszono w piątek (29 września br.) podczas uroczystej Gali. Wydarzenie poprzedziło zaplanowane na kolejny dzień IX Międzynarodowe Forum Tato.Net.

02.10.2017 | przeczytano: 1723 razy
„A ty, co zobaczysz?” - kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

„A Ty, co zobaczysz?” – pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.

27.09.2017 | przeczytano: 644 razy
BC MFD media communications producentem gali wręczenia nagród Herbapolu Lublin

Agencja BC MFD media communications, jak co roku, odpowiadała za relacje z mediami oraz za kompleksową produkcję uroczystej gali, w trakcie której odbyło się wręczenie nagród Herbapol - Esencja Natury 2012. Wyróżnienie otrzymały wybitne osobowości świata nauki, sportu, sztuki oraz mediów. Pomysłodawcą nagród jest firma Herbapol Lublin S.A.

17.10.2012 | przeczytano: 1894 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764