logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Myślicki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, która w 2022 znacznie przyspieszyła na skutek różnego rodzaju czynników zewnętrznych. Jednocześnie zapotrzebowanie na influencerów nie maleje, co skutkuje coraz większą liczbą współprac pomiędzy markami i twórcami.

17.02.2023 | przeczytano: 384 razy

Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! W ubiegłym tygodniu część grup wybrała swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:

30.09.2022 | przeczytano: 482 razy

Dla wszystkich, którzy przegapili, i dla tych, którzy chcą obejrzeć jeszcze raz. Nagrania 8 bezpłatnych webinarów towarzyszących premierze Raportu Strategicznego już są. Zapraszamy do oglądania:

15.07.2022 | przeczytano: 958 razy

IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.

24.06.2022 | przeczytano: 589 razy
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu

Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.

20.05.2022 | przeczytano: 633 razy
Marek Myślicki dołącza do Stor9 w roli Chief Growth Officera

Marek Myślicki dołączy do ścisłej kadry zarządzającej agencji. W ramach wykonywanych obowiązków będzie rozwijał pracę działów Influencer Marketing, Talents, PR & Marketing, jak również blisko współpracował z działem New Business.

02.02.2022 | przeczytano: 1108 razy
2022 – rok dla odważnych i rozważnych wg Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska

Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie można zmarnować, a na co szczególnie uważać w nadchodzących miesiącach? Zapraszamy do pobrania publikacji: 2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu.

14.01.2022 | przeczytano: 1009 razy
Adrian Pokrywka dołącza do zespołu komunikacji Gethero

Wrocławska agencja GetHero powiększyła swój zespół komunikacji. Od grudnia wzmocnił go Adrian Pokrywka, który objął stanowisko PR & Communication Specialist.

07.12.2021 | przeczytano: 483 razy
Youtube Brandcast: Czy Youtube oferuje treści, jakich nie ma nigdzie indziej?

Grand Prix pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards dla kampanii Random platformy Storytel

28.10.2021 | przeczytano: 1106 razy

„IAB HowTo: Influencer vs. Marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online. Wystartowała rejestracja na wydarzenie.

01.10.2021 | przeczytano: 499 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764