logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Pudzianowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Betfan z Pudzianem w kampanii „Polska Guuurom!”

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.

10.06.2021 | przeczytano: 570 razy
Olimp Sport Nutrition realizuje międzynarodową kampanię

Kilkanaście ambasadorek i ambasadorów Olimp Sport Nutrition z Polski i zza granicy będzie w nadchodzących tygodniach udowadniać, jak wiele w życiu mogą zmienić regularne treningi.

16.03.2021 | przeczytano: 189 razy
Abstrakcyjna sportowa współpraca

Rywalizacja, sport, humor i czołowi polscy sportowcy – tak w skrócie można scharakteryzować nowy kanał na YouTube: Rozmiar Ma Znacznie. Kanał ten powstał we współpracy Grupy Abstra oraz Olimp Sport Nutrition. Wystartował siódmego grudnia.

10.12.2020 | przeczytano: 531 razy
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

03.12.2019 | przeczytano: 879 razy
Pudzian twarzą Betfan

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki BETFAN. Jednocześnie ten nowy, legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

30.09.2019 | przeczytano: 841 razy
AXA reaguje, Pudzianowski będzie miał problem z reklamodawcami?

Ostatnie problemy z prawem i antyimigranckie hasła wygłaszane przez Mariusza Pudzianowskiego będą miały przełożenie na zawierane przez niego kontrakty reklamowe? Zdaniem Anny Miotk, niekoniecznie musi tak być. Dyrektor ds. komunikacji PBI przekonuje, że tego rodzaje zamieszania są dość szybko zapominane i rzadko mają przełożenie na efekt biznesowy.

08.02.2016 | przeczytano: 1550 razy

W najbliższą sobotę, 21 maja o godzinie 20.00 rozpocznie się XVI Gala KSW. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na cały świat w telewizji internetowej ipla, w wersji bez reklam w opcji płatnej. Nadawca chce przyciągnąć widzów autorskimi materiałami.

20.05.2011 | przeczytano: 1502 razy
Autobusem po złoto z „Fort Boyard”

Ruszyła intensywna kampania najnowszego programu rozrywkowego TVP realizowana przez CAM Media. Promocja „Fort Boyard” obejmuje osiem największych miast Polski.

09.10.2008 | przeczytano: 1380 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764