logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketer Roku: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25

ING Bank Śląski został uznany za Markę Roku w raporcie „Marka i Marketer Roku”. Zestawienie przygotowała redakcja Media i Marketing Polska.

22.05.2023 | przeczytano: 301 razy

Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R, walczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w 10, jubileuszowej edycji plebiscytu magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska polskiej branży reklamowej i PR.

18.02.2022 | przeczytano: 1084 razy

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas otrzymał tytuł „CMO Roku” magazynu Media&Marketing Polska. To kolejne w tym roku, po AD Marketer Roku, wyróżnienie dla szefa marketingu Banku BNP Paribas, a dla samej instytucji potwierdzenie, że budowanie marki zaangażowanej społecznie to właściwy kierunek rozwoju.

07.05.2021 | przeczytano: 740 razy

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.

09.04.2021 | przeczytano: 653 razy
Barbara Pasterczyk z ING nominowana do tytułu AD Marketer Roku

Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim została nominowana do tytułu AD Marketer Roku w IX edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.

26.03.2021 | przeczytano: 956 razy

Do 20 marca trwa głosowanie na AD WO/MAN 2019 w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe i Studia produkcyjne. Po raz drugi poznamy zdobywcę tytułu AD Marketer Roku 2019.

05.03.2020 | przeczytano: 609 razy
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku

Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.

24.02.2020 | przeczytano: 715 razy
Hand Made w gronie czterech najlepszych agencji reklamowych w Polsce

23 maja, podczas uroczystej Gali Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku, poznaliśmy najlepszych z najlepszych w branży reklamowej. Już po raz 18. redakcja miesięcznika „Media & Marketing Polska” wraz z pracownią badawczą Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez agencje.

30.05.2019 | przeczytano: 1817 razy
EmpikL  Wyróżnienie w raporcie M&MP i nominacja do nagrody KTR

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.

28.05.2019 | przeczytano: 941 razy
Mindshare Polska domem mediowym roku 2019

23 maja br. podczas gali „Agencja, Dom Mediowy, Marketer Roku” organizowanej przez Magazyn Media & Marketing Polska, Mindshare Polska zdobył tytuł „Domu Mediowego Roku”. Agencja została doceniona za spektakularne wyniki, wysoką jakość usług, a także konsekwentny rozwój oferty biznesowej, wykraczającej poza standardowe planowanie i zakup mediów.

27.05.2019 | przeczytano: 928 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764