logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2206
Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019

15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.

19.04.2019 | przeczytano: 201 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania Nervosolu Tabs

Herbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią dla Nervosolu Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotive kampanii.

19.04.2019 | przeczytano: 162 razy

Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.

18.04.2019 | przeczytano: 298 razy

Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W ramach warsztatów odbędzie się m.in. przegląd portfolio uczestników pod okiem fotografów z największych agencji fotograficznych oraz ambasadorów Canon.

18.04.2019 | przeczytano: 132 razy
Światowi top marketing influencerzy na Infoshare w Gdańsku

Już 8-9 maja podczas 2 dni Infoshare na Marketing Stage zobaczymy takich ekspertów jak Chris Penn czy Scott Brinker. Nie zabraknie twórczych wizjonerów - Bryana Kramera, Marka Schaefera, Pawła Tkaczyka czy Jacka Kotarbińskiego, którzy podzielą się wiedzą z uczestnikami konferencji już za miesiąc w Gdańsku.

17.04.2019 | przeczytano: 541 razy
Wiosenne kampanie Continental z Plej

W kwietniu wystartowały dwie kampanie wizerunkowe marki Continental: launch nowej opony EcoContact 6 i konkurs konsumencki związany z oponami z segmentu Ultra High Performance. Za oba projekty koncepcyjne, kreatywnie i egzekucyjnie odpowiada agencja Plej.  

17.04.2019 | przeczytano: 199 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Marketing dotykowy – jak go stosować?

Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia oraz wypróbowania produktu oraz zbudowania odpowiedniego miejsca sprzedaży. Na co zwrócić uwagę, aby wrażenia klienta były jak najbardziej pozytywne?

17.04.2019 | przeczytano: 119 razy
Agencja Design PR po rebrandingu: Design PR&Marketing Group

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz nazywa się Design PR&Marketing Group.

16.04.2019 | przeczytano: 217 razy
Oki Pro8432WT z nową opcją wymiany tonera białego na czarny

Firma OKI daje szersze możliwości wykorzystania produktu i generowania większych przychodów dla klientów korzystających z urządzeń Pro8432WT z białym tonerem, wprowadzając opcję pozwalającą na wydruk czarnym tonerem.

16.04.2019 | przeczytano: 158 razy
Nowa wyszukiwarka Shopera poprawi konwersję na zakupach

Klienci, którzy korzystają z funkcji wyszukiwania w sklepie internetowym, kończą swoją wizytę zakupem cztery razy częściej od pozostałych - pokazują dane Shopera. Dzięki nowej wersji wyszukiwarki dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych zamierza dodatkowo poprawić ten wynik.

16.04.2019 | przeczytano: 163 razy
1 2 3
Strona 1/221 (artykułów: 2206)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764