logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2257

Serwis Pracuj.pl został partnerem debiutującej na polskim rynku platformy edukacyjnej Facebook Pomaga w Rozwoju. Światowy gigant rynku cyfrowego będzie pomagał Polakom w nabywaniu umiejętności cyfrowych oraz planowaniu kariery. Platforma wraz z pierwszymi kursami jest już dostępna dla polskich użytkowników. Skorzystają oni także m.in. z tekstów z poradami Pracuj.pl oraz z ofert pracy serwisu.

21.06.2019 | przeczytano: 154 razy

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” ich liczba będzie wzrastać w kolejnych latach. Eksperci Deloitte prześledzili ścieżkę zakupową Polaków i wskaźnik wpływu cyfrowego, czyli to w jaki sposób i jak często na jej poszczególnych etapach wykorzystujemy narzędzia cyfrowe. Handel 4.0, dzięki temu, że umożliwia stworzenie ekosystemu z dostawcami i producentami, pozwala być bliżej klienta, wypracować najlepsze dla niego korzyści oraz tworzyć atrakcyjne oferty dostosowane do indywidualnych potrzeb.

21.06.2019 | przeczytano: 142 razy
Oppo: Creators Awards - nowy konkurs fotograficzny dla miłośników fotografii mobilnej

OPPO, wiodący globalny producent smartfonów, uruchamia od dziś wyjątkowy projekt - OPPO Creators Awards 2019 - otwarty dla każdego konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane smartfonem, którego celem jest wspieranie i inspirowanie nowego pokolenia miłośników fotografii mobilnej na całym świecie.

17.06.2019 | przeczytano: 133 razy
Ż jak nigdy dotąd – nowa kampania Żywiec 0,0%%

Marka Żywiec nieustannie zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. W tegorocznej kampanii Żywiec 0,0% przekonuje, by „Ż jak nigdy dotąd”, otwierając się na nowe, wspaniałe doświadczenia. Wszystko dzięki trzem wariantom Żywiec 0,0%, które gwarantują pełnię piwnego smaku, a jednocześnie nie zawierają alkoholu. Spoty promujące kampanię można oglądać w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.

14.06.2019 | przeczytano: 161 razy
Ruszyła 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

Nowe kategorie: projekt content marketingowy dla klientów/partnerów, projekt content marketingowy dla pracowników oraz nowi członkowie jury to najważniejsze zmiany w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace można zgłaszać do 19 lipca, a udział w nim jest bezpłatny.

14.06.2019 | przeczytano: 282 razy
Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu Payback Polska

W maju br. do zespołu marketingu PAYBACK Polska dołączyła Sylwia Zdulska obejmując stanowisko Marketing and Brand Manager. Do jej zadań będzie należało efektywne pozycjonowanie marki PAYBACK na rynku oraz wsparcie działań PR i komunikacji do partnerów Programu, by mogli jeszcze lepiej realizować swoje cele sprzedażowe poprzez wzmacnianie relacji z klientami.

12.06.2019 | przeczytano: 215 razy
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej

Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.

12.06.2019 | przeczytano: 245 razy
Projektor LED RGB od Panasonic

Panasonic zaprezentował podczas InfoComm 2019 nowy projektor 1-Chip DLP o nazwie PT-LRZ35. To pierwszy w ofercie model do zastosowania biznesowego wykorzystujący LED RGB jako źródło światła.

12.06.2019 | przeczytano: 245 razy
Up&More z konkursem online dla Bakal

Agencja Up&More odpowiada za kompleksową organizację konkursu konsumenckiego marki Bakal – Witaj w Krainie Radości. W ramach działań została opracowana koncepcja kreatywna i mechanika konkursu, landing page oraz intensywna promocja mediowa.

10.06.2019 | przeczytano: 150 razy
13. edycja Meet Kodak Polska

„Taking Print Futher” – pod takim hasłem odbyła się 13. Konferencja Meet Kodak Polska. Wydarzenie miało miejsce 30 maja br. w hotelu Warsaw Plaza w Warszawie. Zgromadziło ono około 180 przedstawicieli branży poligraficznej. Organizatorzy – firma Kodak Polska i jej partnerzy: 3M, hubergroup Polska, Koenig & Bauer (CEE) oraz Miraclon, przygotowali bogaty program spotkania. Dominowała w nim tematyka dotycząca przyszłości druku, jego nowych możliwości, a także rozwoju osobistego.  

10.06.2019 | przeczytano: 248 razy
1 2 3
Strona 1/226 (artykułów: 2257)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764