logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2735
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach, wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

14.01.2021 | przeczytano: 217 razy
Justyna Duszyńska została Dyrektorką Zarządzającą Httpool Polska

Justyna Duszyńska obejmuje stanowisko Dyrektorki Zarządzającej w polskim oddziale firmy Httpool, globalnego partnera reklamowego czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify, Facebook i Snapchat. Jako Prezeska spółki w Polsce będzie odpowiedzialna za strategię, rozwój nowych źródeł przychodów oraz za współpracę z klientami z regionu CEE. Duszyńska ma ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży i marketingu. Do Httpool przechodzi z Grupy OEX SA.

14.01.2021 | przeczytano: 142 razy
Nieagencja wspiera sklepy Tefal w zrównoważonym rozwoju

Nieagencja rozpoczyna trzeci rok współpracy z siecią sklepów Tefal (Groupe SEB). Zakres współpracy został rozszerzony i obejmuje wsparcie marki w zakresie zrównoważonego rozwoju biznesu, marketingu i komunikacji.

14.01.2021 | przeczytano: 164 razy

McCANN Poland, w skład którego wchodzi agencja PR Weber Shandwick, odpowiada za przygotowanie swojej pierwszej regionalnej kampanii dla Reckitt Benckiser, tworząc kampanię reklamową 360˚ oraz odpowiadając za działania PR dla marki Dettol.

12.01.2021 | przeczytano: 117 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2020” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” uzyskał wyróżnienie za reklamowe działania cyfrowe i tytuł „Digitalowy fighter roku”.

11.01.2021 | przeczytano: 220 razy

W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk prognozowanych dopiero na nową dekadę stało się rzeczywistością. Eksperci platformy sklepów internetowych Shoper spojrzeli z dystansem na miniony rok. Oceniają, co wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich miesiącach i co będzie go wciąż kształtować w 2021 roku.

08.01.2021 | przeczytano: 197 razy

E-commerce & MarTech Partner SalesTube oraz agencja contentowa Labcon (Group One) przygotowały wspólny Raport Social Media z opisem najważniejszych trendów minionych miesięcy i prognozami na 2021 rok. Opracowanie zawiera ponad 50 stron komentarzy ekspertów, statystyki z kampanii na najbardziej liczących się platformach oraz omówienie wyzwań, które obecnie stoją przed marketerami.

07.01.2021 | przeczytano: 173 razy
Elizaveta Sherstova wzmacnia zespół Kamikaze

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Elizaveta Sherstova. Obejmując stanowisko Paid Media Specialist, dołącza do teamu mediowego agencji, który od niedawna prowadzi Julia Ożyjiwska.

07.01.2021 | przeczytano: 203 razy
Opus B dla Hortex

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.

07.01.2021 | przeczytano: 304 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nagroda dla Biura Reklamy WP

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski Media zdobyło nagrodę w kategorii internet w prestiżowym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska”. W niezależnym badaniu doceniono m.in. elastyczne podejście do klientów, doradztwo i proponowane rozwiązania reklamowe. Wirtualna Polska wyprzedziła 18 konkurentów, również tych działających globalnie.

23.12.2020 | przeczytano: 678 razy
1 2 3
Strona 1/274 (artykułów: 2735)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764