logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marta Gądek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Zmiany w strukturach sprzedaży „Wyborczej”

Od początku stycznia 2024 r. Marta Gądek pełni funkcję dyrektorki sprzedaży i rozwoju cyfrowego, a Marek Wilk odpowiada za zarządzanie działem sprzedaży „Wyborczej”, którego oferta obejmuje m.in. “Gazetę Wyborczą”, Wyborcza.pl, “Wysokie Obcasy Extra” i “Książki. Magazyn do czytania”. 

03.01.2024 | przeczytano: 641 razy
Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe Gazety Wyborczej

1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze"Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym.

13.01.2020 | przeczytano: 786 razy
Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy

6 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży i będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.

11.07.2018 | przeczytano: 676 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764