logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martin Winther: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kampania Google Pay autortswa 180heartbeats + JUNG v MATT

Pod hasłem “Płać za co chcesz, kiedy chcesz” rusza zintegrowana kampania Google Pay.

13.11.2018 | przeczytano: 354 razy

Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji.

10.10.2018 | przeczytano: 187 razy
Z Brother Ad School do 180heartbeats + Jung v Matt

Pilar Boschetto i Juan Aponte, absolwenci prestiżowej Brother School of Creativity w Barcelonie, w ramach Talent Programu, dołączyli do działu kreacji 180heartbeats Jung von Matt.

02.08.2018 | przeczytano: 331 razy

Agencja 180heartbeats+Jung v Matt zorganizowała bezprecedensową akcję dla Ben & Jerry’s (Unilever). Razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości, w piatek (8 czerwca) odtworzą tęczę na placu Zbawiciela w Warszawie.

08.06.2018 | przeczytano: 245 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny Poland.

16.04.2018 | przeczytano: 336 razy

Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.

31.10.2014 | przeczytano: 1762 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764