logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Martyna Wojciechowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Ciąg dalszy marcowych nowości w Radiu Nowy Świat

W najbliższą niedzielę, 17 marca, Olga Bobienko i Jan Janczy zapraszają na swoją nową audycję „Dalej niż północ”, która zagości na stałe na antenie radia o godzinie 19.00. A we wtorek, 19 marca, Klaudia Kowalczyk zachęca do wysłuchania premierowego odcinka swojego nowego podcastu „Lekko kosmiczny”.

15.03.2024 | przeczytano: 267 razy
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki

Marka Dawtona, polski lider wśród producentów warzyw rozpoczął współpracę z “MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

15.03.2024 | przeczytano: 241 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dove i Młode Głowy łączą siły w kampani informacyjno-edukacyjnej

Dove i MŁODE GŁOWY łączą siły, aby zadbać o zdrowie psychiczne nastolatków w Polsce. Za koncept kreatywny i komunikację kampanii informacyjno-edukacyjnej odpowiada That One Agency, za media relations i działania PR –Yellowcups, a za zakup mediów – Mindshare Polska. Produkcja materiałów video powierzona została Papaya Films.

06.03.2024 | przeczytano: 554 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Startuje wiosenna ramówka TVN

Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!

28.02.2024 | przeczytano: 609 razy
Nowe muzyczne audycje w Radiu Nowy Świat

„Progresywni wirtuozi” oraz „Blok wschodni” to nowe propozycje Radia Nowy Świat, których premiera odbędzie się 25 lutego o godzinie 20.00 i 21.00. Adrianna Calińska-Czaniecka oraz Tomasz Ławnicki zaproponują dwie godziny zupełnie różnej muzyki. Audycje będą nadawane raz w miesiącu. Pozostałe niedzielne wieczory są jak dotychczas zarezerwowane dla Weroniki Wawrzkowicz i jej audycji „Niezapominajki”.

23.02.2024 | przeczytano: 326 razy
Empik: nowe twarze kampanii „12 książek w 2024”

Empik Go oddał w ręce czytelników nowy produkt. Karta na liczbę tytułów to noworoczna propozycja nie tylko dla fanów noworocznych postanowień. Launchowi produktu towarzyszy kampania promocyjna, do której dołączyli dziennikarze, influencerzy i popularyzatorzy nauki.

11.01.2024 | przeczytano: 594 razy
Triple PR wspiera komunikacyjnie akcję Karmimy Psiaki

Trwa akcja, która rozpali serce niejednego miłośnika zwierząt i bynajmniej nie chodzi o żywe dekoracje, a niewinne istoty, które z różnych powodów zostały skazane na bezdomność. Trwa 6. edycja świątecznej inicjatywy #CharytatywnaChoinka2023 organizowanej przez Karmimy Psiaki, będącej częścią Fundacji Sarigato. Na specjalnie zaprojektowanej wirtualnej choince każdy z nas może wybrać swoją „bombkę” – psiaka lub kociaka, któremu przekaże gwiazdkowy prezent, wedle zapotrzebowania. W tym roku na dary czeka ponad 1000 wspaniałych zwierzaków z 76 placówek z całej Polski! Choć akcja trwa tylko do 27 grudnia to dzięki prostemu mechanizmowi, skala jej pomocy może objąć działania na kilka następnych miesięcy.

13.12.2023 | przeczytano: 552 razy
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”

Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej sesji zdjęciowej wzięli udział członkowie Discovery Team, w tym Martyna Wojciechowska, Bear Grylls, Eric Larsen, Angela Neururer, Anna Heupel oraz Gürel Sahin.

29.09.2023 | przeczytano: 542 razy
Martyna Wojciechowska liderką Influence Power Index pod kątem ekologii

Żyjemy w dobie kryzysu klimatycznego. Problem dostrzegają niemal wszyscy, także marki, które coraz częściej zajmują stanowisko w kwestii ochrony środowiska. Jednak w powszechnym odbiorze, w polskim show-biznesie temat ekologii poza pojedynczymi wyjątkami niemal nie istnieje, co pokazują wyniki najnowszej edycji badania Influence Power Index, realizowanego przez EssenceMediacom. Podobnie jak w ubiegłym roku, pierwsze miejsce w zestawieniu zajęła Martyna Wojciechowska, znacznie dystansując pozostałych influencerów.

20.04.2023 | przeczytano: 808 razy
„Marka jest kobietą”

Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decyduje płeć piękna? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek?  I na koniec, co kobiety myślą o feminatywach?

13.03.2023 | przeczytano: 736 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764