logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MasterChef Junior: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Już kwietniu na użytkowników VOD.pl czeka kolejna porcja premierowego kontentu. Wśród tytułów program informacyjny, nowości programowe i serialowe, kinowe hity, a także wyjątkowe weekendy tematyczne. Krótko mówiąc: dla każdego coś dobrego! A wszystko to bez opłat w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.

04.04.2023 | przeczytano: 390 razy

Już trzeci rok z rzędu sieć sklepów spożywczych Kaufland jest głównym sponsorem programu dla młodych adeptów sztuki kulinarnej – MasterChef Junior. Pierwszy odcinek kolejnej edycji zawitał na antenie telewizji TVN w ostatnią niedzielę.

10.03.2023 | przeczytano: 393 razy
Marzec w Playerze

W marcu wiosna puka do naszych drzwi, a wszystko wokół rozkwita. Podobnie jak oferta Playera, który z impetem wchodzi w nowy sezon, zapraszając swoich użytkowników na gorące nowości, premierowe odcinki oraz powroty ich ulubionych pozycji. Dodatkowo jak kwiaty na wiosnę w ofercie serwisu pojawiają się kolejne kinowe hity z Polski i zagranicy – Filmy w Twoim Pakiecie i na życzenie. I jak to wszystko złapać?

07.03.2023 | przeczytano: 494 razy
Nowa oferta programowa stacji TVN

Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i lubianych hitów.

02.02.2023 | przeczytano: 580 razy
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki

Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.

01.07.2022 | przeczytano: 944 razy
Mediaplus realizuje kampanię marki Kenwood

Producent robotów kuchennych Kenwood prowadzi kampanię ambasadorską z udziałem Anny Starmach. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One), działający we współpracy z agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną GONG.

18.05.2022 | przeczytano: 632 razy

Marzec 2022 roku upłynął TVN Grupa Discovery pod znakiem sukcesu – główny nadawca na rynku osiągnął udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej, zostając tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych. Stacja TVN (SHR: 8,5%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju trzecią pozycję zajęła stacja TVN24 (SHR: 5,9%), uzyskując najwyższy miesięczny wynik oglądalności w swojej historii. Był to także świetny miesiąc dla innych kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – TVN Style zdobyła pozycję lidera w kategorii stacji lifestylowych, a Eurosport wśród płatnych kanałów sportowych.

08.04.2022 | przeczytano: 505 razy
Tomasz Jakubiak rzuca mięsem w filmach dla Delikatesów Centrum

Delikatesy Centrum rozpoczęły współpracę z Tomkiem Jakubiakiem, znakomitym kucharzem, kulinarnym influencerem i jurorem programu MasterChef Junior. Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za pomysł strategiczny i kreatywny cyklu filmów edukacyjnych.

22.03.2022 | przeczytano: 677 razy

TVN Grupa Discovery przez cały czas utrzymuje pozycję najsilniejszego nadawcy na rynku, zarówno jeśli chodzi o kanały tradycyjne, jak i VOD. W kwietniu TVN był najchętniej oglądaną przez widzów stacją w Polsce, TVN24 pozostał liderem wśród wszystkich telewizji informacyjnych, a „Fakty” - najlepszą audycją informacyjną. Niezmiennie w swoich kategoriach zwyciężają również takie kanały, jak TVN Style oraz TVN Turbo i Discovery Channel. Dodatkowo należący do TVN Grupy Discovery Player, z liczbą 5,2 mln użytkowników, nieprzerwanie pozostaje najpopularniejszym lokalnym serwisem VOD w kraju.

30.04.2021 | przeczytano: 503 razy
Kaufland głównym sponsorem szóstej edycji Masterchef Junior

Kaufland wspiera dobre nawyki żywieniowe i stara się zwiększyć świadomość w tym zakresie zwłaszcza wśród najmłodszych. Po zrealizowaniu konkursu „Stołówka z klasą” i nawiązaniu współpracy z Fundacją Szkoła na Widelcu sieć została sponsorem głównym programu kulinarnego MasterChef Junior. Zaangażowanie Kauflandu nie ograniczy się jednak tylko do dostarczenia produktów spożywczych do każdego z dziesięciu odcinków programu.

03.03.2021 | przeczytano: 565 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764