logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard Love Index: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
„Mastercard Love Index”

W Polsce najczęściej kupowanym prezentem są kwiaty, ale wysoko cenimy również wspólne przeżycia, takie jak romantyczna kolacja czy wspólny wyjazd.

12.02.2019 | przeczytano: 907 razy
Marketing mobilny napędza walentynkowe zakupy

Walentynki to dla handlu ważna pozycja w przychodach w pierwszym kwartale roku. Jak podają Pracodawcy RP Polacy świętujący Walentynki zostawiają w sklepach stacjonarnych oraz e-commerce ponad 1,5 mld złotych. Najczęściej kupują biżuterię, kosmetyki i artykuły erotyczne. Według badań ceneo.pl średnie wydatki na walentynkowe prezenty wynoszą około 300 złotych i są prawie 3 razy wyższe niż jeszcze dwa lata temu. Walkę sklepów o względy zakochanych i ich portfele pokazują statystki firmy Infobip specjalizującej się w komunikacji mobilnej. Od początku lutego ruch SMS-ów ze specjalnymi ofertami kierowanymi bezpośrednio do klientów rośnie o około 20 procent.

14.02.2018 | przeczytano: 916 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764