logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 89
Porozumienie reklamodawców pracuje nad nowym badaniem mediów

Na rynku powstała Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań”, która jest największym do tej pory porozumieniem reklamodawców w Polsce. Jej członkowie uczestniczą w rozmowach dotyczących nowego systemu badań mediów. Jednym z kluczowych elementów poprawy tego systemu jest uwzględnienie w nim wymagań marketerów, dlatego koalicja rozpoczęła pracę nad ich sformułowaniem. Następnie przedstawi je innym interesariuszom tego projektu: tworzącym swoją wizję badania KRRiT oraz pracującym niezależnie nadawcom mediowym.

09.09.2019 | przeczytano: 244 razy
Traffic Design: Sześć nowych szyldów dla ElblągaZobacz fotorelację

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów, którzy głosowali w konkursie.

23.08.2019 | przeczytano: 326 razy
Piąta edycja konkursu Grand Video Awards

Poszerzone jury, dziesięć kategorii konkursowych oraz nagrody specjalne za Kanał Roku, Debiut Roku i Nagrodę Widzów – tak będzie wyglądał piąty konkursu dla najlepszych twórców wideo w sieci.

31.07.2019 | przeczytano: 241 razy
Łukasz Herman awansował na Client Partnera w Carat

Łukasz Herman objął stanowisko Client Partnera w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network). Nową rolę pełni od lipca br.

25.07.2019 | przeczytano: 314 razy
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum

Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.

19.07.2019 | przeczytano: 392 razy
Nowy dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard

Od 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub.

11.07.2019 | przeczytano: 150 razy
Kolejne nagrody dla Traffic Design za akcję :Dobryznak

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.

03.07.2019 | przeczytano: 297 razy
They.pl realizuje działania z zakresu digital marketing dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła realizację działań wizerunkowych i efektywnościowych dla Programu Polska Bezgotówkowa.

03.07.2019 | przeczytano: 217 razy
Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

01.07.2019 | przeczytano: 337 razy
Spór o znaki: Cinkciarz.pl wygrywa z Mastercard

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.

26.06.2019 | przeczytano: 1839 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 89)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764