logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mastercard: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Nowy dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard

Od 1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub.

11.07.2019 | przeczytano: 127 razy
Kolejne nagrody dla Traffic Design za akcję :Dobryznak

Stowarzyszenie Traffic Design wraz z McCANN Worldgroup zdobywa kolejne nagrody za akcję :DobryZnak. Tym razem są to aż trzy srebrne miecze Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Polish Graphic Awards.

03.07.2019 | przeczytano: 275 razy
They.pl realizuje działania z zakresu digital marketing dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła realizację działań wizerunkowych i efektywnościowych dla Programu Polska Bezgotówkowa.

03.07.2019 | przeczytano: 189 razy
Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

01.07.2019 | przeczytano: 257 razy
Spór o znaki: Cinkciarz.pl wygrywa z Mastercard

Cinkciarz.pl wygrywa z MasterCard. Polska spółka unieważniła w Europie dwa znaki towarowe amerykańskiego giganta, jeden przedstawiający dwa połączone czarno-białe koła, a drugi dwa czarne przecinające się okręgi.

26.06.2019 | przeczytano: 1677 razy
Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion dla „Ostatniego Twojego Weekendu”

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategoriach "Good”.

24.06.2019 | przeczytano: 240 razy
Golden Arrow 2019: Znamy wyniki konkursu!

Ogoszono wyniki Golden Arrow 2019 - konkursu efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej organizowanego przez VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

21.06.2019 | przeczytano: 590 razy
Dwie Polki w gronie jurorów 23. edycji Effie Awards Europe

Wśród finalistów wyłonionych w pierwszym etapie konkursu znalazły się m.in. kampanie dla Jaguara, SAS, Beko, Fanty, Aldi, Paypal czy L’Oreal Paris. Pod koniec czerwca ich osiągnięcia oceniać będzie jury składające się z 40 doświadczonych ekspertów, którzy na obrady odbywające się w Brukseli przyjadą z całej Europy. W tym elitarnym gronie nie zabraknie praktyków z Polski – do zespołu jurorów dołączyła m.in. Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone CEN.

19.06.2019 | przeczytano: 396 razy
26. międzynarodowy festiwal Golden Drum pod patronatem Signs.pl

26. międzynarodowy festiwal Golden Drum po raz kolejny organizowany jest w nadmorskim mieście Portorož w Słowenii. W dniach 17-18 października 2019 hotel Slovenija gościć będzie przyjaciół Golden Drum pod hasłem „Creativity 4 Change”. Podobnie jak w roku ubiegłym, wydarzenie odbywa się pod patronatem medialnym Signs.pl.

14.06.2019 | przeczytano: 509 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764